De ce sa investim in Turcia?

Sursa: internet
Confederatia Asociaţiilor Patronale din Turcia (TISK) a realizat în luna Iulie 2015 broşura intitulată “Turcia în cifre”, ce cuprinde o analiză comparativă între anii 2012, 2013 şi 2014. Analiza ilustrează principalele valori ale indicatorilor ce vizează numărul populaţiei, rata ocupării forţei de muncă, grevele, blocajele, venitul naţional  sau contractele colective.

Broşura de prezentare susține existența unor motive importante de a înfiinţa şi dezvolta afaceri în Turcia, printre care amintim:

  • O economie în plină expansiune, cu triplarea PIB-ul, de la 231 miliarde de dolari în 2002, la 800 miliarde de dolari în 2013 (conform datelor furnizate de TurkStat);
  • O creștere economică stabilă, cu o rată medie anuală de creștere a PIB-ului de 4,7% între anii 2002 şi 2014;
  • A XVII-a cea mai mare economie din lume și a VI-a cea mai mare economie, comparativ cu Uniunea Europeană în anul 2014, cu o valoare a PIB-ului de 1 trilion 508 milioane de dolari;
  • Economie cu potenţial, așteptându-se să deţină, până în 2016, cea mai mare rată de creştere economică comparativ cu cea a statelor membre ale Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică;
  • Un sector privat dinamic și matur, cu exporturi în valoare de 158 miliarde de dolari, cu o creștere de 250% între anii 2004 și 2014;
  • Jumătate din populația cu vârsta sub 30 ani;
  • Cel mai mare număr de persoane tinere comparativ cu media din Uniunea Europeană;
  • Peste 28, 8 milioane de profesioniști tineri, bine educați și motivați;
  • Mediu de afaceri prietenos, cu un minim de 6 zile pentru a înfiinţa o companie, media fiind de 11 zile;
  • Infrastructură tehnologică nouă şi extrem de dezvoltată în transport, telecomunicaţii şi energie;
  • Acces facil la 1,5 miliarde de clienții din Europa, Eurasia, Orientul Mijlociu și Africa de Nord;
  • Un terminal de energie important și un coridor de conectarea în Europa între Est și Vest;
  • Impozit pe profit redus de la 33% la 20%.

turkey-641767_640

Articol realizat de Iulia Sîrbu, 

PR CNIPMMR.

Post Your Thoughts