trend IMM: Esti doctor in economie?
31/03/2015Perceptia angajatilor asupra calitatii vietii
08/04/2015Deoarece consideram ca prevenirea joaca un rol important in diminuarea riscurilor, derulam numeroase proiecte de educare si informare.
Partener al Politiei Romane
In ultimii 4 ani, Groupama Asigurari a dezvoltat un parteneriat strategic impreuna cu Inspectoratul General al Politiei Romane, o colaborare ce depaseste granitele unei simple actiuni de sponsorizare, nu doar prin continuitate, dar si prin implicarea activa in toate etapele de gandire si de implementare a activitatilor. Este un angajament reciproc care continua sa aduca rezultate, cu fiecare campanie nationala de prevenire pe care o desfasuram.
- Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi! –Campania s-a desfasurat in perioada aprilie – septembrie 2014, la nivel national , si a avut ca scop atentionarea si informarea publicului asupra masurilor de prevenire a furturilor din locuinte, de/din automobile si a talhariilor. Initiativa a fost promovata printr-o campanie de comunicare integrata, ce a cuprins mai multe componente: platforma online dedicata, mesaje de prevenire, o productie video devenita viral, intalniri cu publicul tinta, newsletter intern si peste 150.000 flyere si 5000 de afise cu recomandari pentru prevenirea infractiunilor, expuse si distribuite in sediile unitatilor de politie si in agentiile Groupama, in centre comerciale si in diferite spatii publice.
- Nu-ti scapa casa din ochi!– Campania s-a derulat in perioada mai-iulie 2013 si a vizat transmiterea de recomandari preventive cu privire la furturile din locuinte. Materialele de campanile au fost distribuite la nivel national si contineau date reale si statistici despre fenomenul furtului din locuinte dar si sfaturi, recomandari sau informatii utile despre evitarea ori reducerea riscului unei astfel de experiente.
- Nu-ti lasa masina la indemana hotilor!– Campania s-a desfasurat in anul 2012 si a promovat mesaje pe tema prevenirii furturilor de si din autoturisme.
- Fii precaut. Hotii nu dorm! –Campania s-a desfasurat intre lunile decembrie 2011 – ianuarie 2012 si avut un caracter informativ-preventiv pe tema furtului din locuinte.
Partener al Crosului Casiopeea – crosul si marsul pentru prevenirea cancerului la san
Solidaritatea este una din valorile fundamentale pe care se bazeaza actiunile Groupama Asigurari, iar preventia prin sport este una din liniile de sponsoring cu impact direct în societate. Astfel, sprijinim si promovam actiuni devenite deja traditie, precum Crosul Casiopeea, un eveniment caritabil, de strângere de fonduri, cu ajutorul cărora sunt oferite proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie, in completarea sustinerii de care acestea beneficiaza prin programul national dedicat persoanelor care sufera de cancer la san. In urma crosurilor oranizate in anii precedenti, la care au participat peste 8.500 de persoane din peste 70 de companii, Casiopeea a reusit sa ofere peste 650 de proteze mamare. In 2014, Groupama Asigurari a obtinut un rezultat deosebit la Crosul Casiopeea, locul 3 pe echipe la categoria Corporate Challenge, premiu ce se acorda pe baza numarului de participanti inscrisi.
Partener al Transilvania Napoca Rally Academy
Groupama Asigurari sustine performantele sportive din domeniul sporturilor auto in calitate de partener al echipei de raliu Transilvania Napoca Rally si al Campionatului National de Raliuri Dunlop. Napoca Rally este un proiect complex, menit sa grupeze toate initiativele echipei de raliuri cu acelasi nume, atat in domeniul sportiv, cat si in educatie, campanii sociale, teambuilding si defensive driving.
Groupama, asiguratorul Cupei Mondiale la sarituri cu schiurile – Rasnov 2015
Pentru al doilea an consecutiv, Groupama a fost asiguratorul celor doua etape din cadrul Cupei Mondiale Feminine la Sarituri cu schiurile ce au avut loc în zilele de 7 si 8 februarie la Centrul Sportiv Rasnov, fiind organizate de Federatia Romana de Schi Biatlon (FRSB) sub egida Federației Internationale de Schi (FIS). In Romania, Groupama este asiguratorul oficial al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, prin prisma unui parteneriat durabil, in linie cu valorile companiei: responsabilitate, solidarite, proximitate. Reusim astfel sa contribuim la succesul si siguranta sportivilor romani, sanatatea fiind esentială pentru performanta.
La cele doua etape ale Cupei Mondiale Feminine la Sarituri cu schiurile desfasurate la Rasnov au participat 39 de sportive, din 12 tari, inclusiv cele mai bune trei saritoare la nivel mondial: Carina Vogt (Germania), Sara Takanashi (Japonia) si Daniela Iraschko-Stolz (Austria). Tara noastra a fost reprezentată de doua sportive, Daniela Haralambie si Bianca Stefanuta care s-au clasat pe locurile 32, respectiv 37. Ambele etape (15 si 16) au fost castigate se sportiva japoneza Sara Takanashi.
In calitate de asigurator al competitiei, compania noastra a beneficiat de vizibilitate prin bannerele amplasate in zonele trambulinelor de concurs si cele in care au avut loc conferintele de presa, pe materialele publicitare si pe site-ul competitiei www.skirasnov.ro.
Sariturile cu schiurile isi au originile in Norvegia, in secolul al XIX-lea, dar tehnica a suferit o multitudine de transformari de-a lungul timpului. Parintele variantei moderne a acestei discipline este considerat norvegianul Sondre Norheim, care in 1866 a castigat primul campionat mondial oficial de schi sarituri.