O veste excelenta din zona comertului exterior
25/03/2015Dificultati in cazul delegarilor transfrontaliere
25/03/2015
Groupama Asigurari este parte a unui grup international de asigurari si servicii financiare din Europa, o companie fondata din mutualism si cladita pe conceptul de parteneriat.
Grupul, avand o traditie de peste 100 de ani in Franta, a patruns progresiv pe piata romaneasca in perioada 2007-2008, prin achizitionarea a trei companii locale de asigurari: Asiban, BT Asigurari si OTP Asigurari .
Cine suntem
In urma unui proces de fuziune si integrare a rezultat Groupama Asigurari, lansarea oficiala a noului brand fiind marcata printr-un eveniment special dedicat angajatilor, clientilor si partenerilor nostri, care s-a desfasurat in luna septembrie 2009 la Bucuresti. Astfel, in 2014 am aniversat 5 ani de activitate in Romania, o perioada plina de provocari si transformari, carora le-am facut si continuam sa le facem fata cu succes.
Suntem astazi unul dintre liderii pieței de asigurari din Romania, cu prime brute subscrise in valoare de 718 milioane de lei in 2013. Compania deservește peste 1.000.000 de clienți pe plan local, dispune de o retea comerciala de aproximativ 170 de agentii si puncte de lucru aflate pe intreg teritoriul tarii si opereaza prin canale de distributie multiple: retail (vanzari directe si agenti), non-retail (brokeri, bancassurance) si corporate. Canalul bancassurance este sustinut prin parteneriate strategice incheiate cu principalii actori bancari si de leasing din Romania. Oferim clientilor PF, IMM si corporate servicii integrate prin asigurari care acopera toate domeniile de interes, asigurari generale, proprietati si auto, asigurari de raspundere civila, asigurari de persoane, asigurari agricole, asigurari de viata si asigurari de sanatate.
Care sunt principalele noastre directii strategice
Strategia companiei este gandita in spiritul valorilor fundamentale care ne ghideaza intreaga activitate in Romania, responsabilitate, solidaritate si proximitate :
- Proximitate: atat umana, cat si geografica, aceasta determina capacitatea noastra de a oferi clientilor raspunsuri concrete si adaptate nevoilor lor
- Responsabilitate:reprezinta angajamentul tuturor in cadrul Grupului pentru satisfacerea nevoilor clientilor nostri, garantia performantelor proprii, pe care o demonstram prin actiunile noastre de prevenire a riscurilor
- Solidaritate:economica si sociala in acelasi timp. Aceasta este una dintre componentele fundamentale, istorice, ale Grupului. Aceasta se traduce prin punerea la dispoziție a resurselor si a expertizei noastre pentru a face fata neprevazutului si pentru a asigura continuitatea planurilor clientilor si partenerilor nostri
Incepand cu anul 2013, eforturile noastre vizeaza asigurarea nivelului de profitabilitate durabila si castigarea pozitiei de asigurator, angajator si partener preferat, in Romania.
Premii recente
- Premiul pentru Calitatea si Promptitudinea Serviciilor –Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari, decembrie 2014
- Premiul pentru calitatea serviciilor– Asigurari Generale, Media Xprimm, Martie 2014
- Premiul pentru Produsul Anului– Asigurarea Locuintei cu Autoconstatare, Media Xprimm, Martie 2013
- Premiul pentru calitatea serviciilor– Asigurari Generale, Media Xprimm, Martie 2012
- Premiul pentru Produsul Anului,Asigurari Generale, pentru Inovatie si calitatea serviciilor, Revista Piata Financiara, Decembrie 2013
- Special Customer Care Excellence, Romanian Contact Center Awards, 2014
- Best Use of Technology, Romanian Contact Center Awards 2012
Clientul, cel mai important partener al nostru
Cel mai important partener al nostru este clientul, care se afla in centrul activitatii noastre. Dezvoltam astfel produse simple si flexibile, adaptabile nevoilor diverse ale clientilor nostri, care sa le asigure continuitatea planurilor, in pofida unor evenimente neprevazute disruptive. Una dintre misiunile noastre prioritare vizeaza, asadar, calitatea relatiei pe care o construim cu clientii si partenerii nostri, avand convingerea ca, impreuna putem dezvolta un parteneriat pe termen lung, bazat pe incredere, onestitate si respect reciproc. Acesta este unul dintre motivele pentru care am creatColectia de Avantaje, un concept unic in piata asigurarilor din Romania, un set de extra servicii si garantii gratuite, care consolideaza orientarea noastra strategica centrata pe calitatea serviciilor pe care le oferim.
Din dorinta de a fi mai aproape de clientii nostri, oferindu-le suport prompt la nevoie, am lansat, in octombrie 2011, Centrul de Relatii Clienti Alo Groupama (0374 110 110), care ofera posibilitatea de avizare a daunelor precum si informatii in timp real cu privire la produsele si serviciile companiei si la stadiul de instrumentare si solutionare a dosarelor de dauna.
Cum ne pozitionam in piata
Suntem al patrulea asigurator din piata, cu o cota de piata de aproximativ 9% si lider pe liniile de business asigurarea culturilor agricole si asigurarea facultativa a locuintei. De asemenea, suntem al doilea mare asigurator Casco si Property si al patrulea asigurator pe linia de business sanatate si accidente.
In ceea ce priveste nivelul de notorietate, suntem un brand bine pozitionat si recunoscut de romani pentru calitatea serviciilor. Gradul mare de satisfactie a clientilor, un obiectiv cheie pentru noi, este ridicat, fiind compania cu cel mai mic numar de reclamatii raportat la numarul de contracte in vigoare, pentru al doilea an consecutiv, iar rata de recomandare este la un nivel foarte ridicat. 2015 este anul continuitatii, pentru noi si pentru clientii nostri.