FORTA – Femei Ocupate, Resursa pentru o Tara Activa – Eveniment de informare si diseminare – regiunea Bucuresti-Ilfov
02/11/2015ANUNT IMPORTANT! Misiune economica in Australia si Noua Zeelanda
05/11/2015BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.este o companie înființată în 2012, în România, pentru a răspunde uneia dintre cele mai mari provocări ale zilelor noastre: necesitatea companiilor și organizațiilor de a-și desfășura activitatea într-un mediu securizat.
BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.a fost fondată de o echipă de experți în domeniul securității informaționale și al tehnologiei informației, care au decis să își cumuleze experiența dobandită pentru a le oferi clienților servicii de securitate software, testarea securității, managementul securității, precum și solutii de securitate adaptate în funcție de nevoile fiecărei companii.
Prin profesionalism, soluții practice și eficiente din punctul de vedere al costurilor, BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.s-a remarcat într-un timp scurt pe piața securității informaționale din România.
Viziunea BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L. securitatea este viitorul nostru.
Misiunea BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L. este aceea de a menține și perfecționa constant relaţiile cu clienții noștri, prin comunicare eficientă, accesibilitate, transparență şi profesionalism.
Valorile BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.
prin politica noastră aderăm la principiile de încredere, etică, onestitate și corectitudine în fiecare acțiune pe care o întreprindem și decizie pe care o luăm.
Metodele BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L. suntem întotdeauna disponibili pentru a discuta și analiza problemele Dvs. de securitate și ne putem adapta la orice situație întâlnită („suntem customizabili”).
BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.este specializată în furnizarea de servicii privind asigurarea securității informației, dar și în designul, implementarea și monitorizarea infrastructurilor IT. Experiența ne permite să oferim un spectru larg de servicii care îmbină produse IT și de securitate, tehnologii, standarde și cerințe ale clientilor. În plus, serviciile privind infrastructura IT sunt proiectate din perspectiva securității informației, deoarece dorim să asigurăm cel mai bun nivel de securitate pentru beneficiarii noștrii.
Personalul tehnic al BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.are un nivel ridicat de expertiză și o experiență substanțiala în sectoare militarizate, sectorul bancar și în companii multinaționale, precum și numeroase certificări recunoscute la nivel mondial.
Certificări deținute de consultanții BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.:
- LPT – Licensed Penetration Tester (EC-COUNCIL)
- CEH – Certified Ethical Hacker (EC-COUNCIL)
- CISSP – Certified Information Systems Security Professional (ISC2)
- CISA – Certified Information Systems Auditor (ISACA)
- CISM – Certified Information Security Manager
- ISO 27001 – Information security management – Lead auditor
- BCMS – Business Continuity Management Systems – Lead auditor
- CRISC – Certified în Risk and Information Systems Control
- ITIL – Certified IT Service Management
- CGIT – Certified în the Governance of Enterprise IT
În anul 2013, BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.a obținut următoarele certificări:
- Management System Certified Against 27001:2013 (ISO/IEC 27001) – Standardul care reglementează politicile și procedurile de securitate la nivel de organizație sau unitate funcțională; astfel se atestă că organizația a implementat un sistem standardizat de management al securității.
- Management System Certified Against 9001:2008 (ISO 9001) – Certificarea care stabilește standardele pentru sistemul de management al calității, dar și pentru sistemul de management, în general.
Specificul activității BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.impune aplicarea și respectarea unor măsuri speciale pentru protecția informațiilor, datelor și documentelor indiferent de forma sau metoda de stocare folosită.Măsurile de protecție a documentelor, datelor și informațiilor, implementate la nivelul BUSINESS CONTINUITY CONSULTING S.R.L.au la bază următoarele principii:
- principiul “necesitatea de a cunoaște” conform căruia, vor fi autorizate să aibă acces la documente și informații numai persoanele care au nevoie de acele informații pentru îndeplinirea atribuțiilor de serviciu;
- principiul asigurarii și aplicării măsurilor de protecţie, în mod diferenţiat, pe zone de securitate şi în funcţie de nivelurile de acces la informaţii;
- principiul accesului la documente și informaţii permis, numai angajatilor care consimt sa respecte masurile de protectie și sa asigure confidentialitatea datelor și informatiilor;
- principiul răspunderii personale privind aplicarea măsurilor de protecţie.