Arhivă articole

Consiliul National al IMM-urilor din Romania solicita sprijin economic pentru impactul COVID-19

IMM-urile solicită o acțiune rapidă din partea instituțiilor publice pentru a evita criza

Ca urmare a intensificării efectelor virusului COVID-19 în Europa și a măsurilor luate pentru a limita răspândirea, CNIPMMR a primit o serie de informații de la membrii săi care indică deja un impact în creștere asupra anumitor sectoare ale economiei, în special pentru IMM-uri.

CNIPMMR salută primele eforturi depuse de către autoritățile publice prin acțiunile de comunicare responsabile realizate însă, consider că este necesară o acțiune rapidă pe mai multe domenii:

1.  Utilizarea de instrumente financiare pentru a asigura lichiditatea și pentru a furniza capital de lucru prin utilizarea normelor existente privind ajutoarele de stat. Posibilitățile sunt oferite de reglementările de minimis sau de schemele de salvare și restructurare.

2.  Alocarea de fonduri disponibile din cadrul financiar 2014-2020 către furnizarea de capital de lucru IMM-urilor.

3.   Crearea de mecanisme care să ofere asistență IMM-urilor aflate în dificultate.

4. Orientarea bugetului României spre investiții imediate în economie prin modificarea legislației privind achizițiile publice pentru a da posibilitatea IMM-urilor de a avea acces mai facil.

5.  Modificarea legislatiei privind Codul Muncii și flexibilizarea cadrului legislativ: munciă temporară, work from home, tele-muncă etc.

6. Oferirea de facilități prin prelungirea termenelor cu plățile impozitelor și contribuțiilor sociale.

7. Operaționalizarea de instrumente specifice domeniilor aflate în dificultate în acest moment:

– Oferirea imediată a voucherelor de vacanță,

– Regândirea schemelor privind expozițiile și târgurile și oferirea de capital de lucru IMM-urilor care desfășoară activități de export,

– Acordarea de subvenții pentru plata salariilor în domeniul transporturilor;

“În aceste momente dificile, România are nevoie de solidaritate socială și economică, să folosim toate resursele umane și profesionale pentru a depăși această perioada critică. IMM-urile sunt cele mai vulnerabile, dar și cele capabile să susțină economia României, de aceea este imperios necesar să luăm o serie de măsuri care să ne pregătească pentru preîntâmpinarea unei crize. Am încredere că vom reuși să depășim această perioada dificilă și că împreună vom dovedi că suntem solidari și puternici.”, Florin Jianu, președinte CNIPMMR.

Consiliul IMM-urilor din Romania contribuie la intoarcerea acasa a romanilor cu spirit antreprenorial din Diaspora

Consiliul IMM-urilor din România contribuie la întoarcerea acasă a românilor cu spirit antreprenorial din Diaspora. 

Românii din Diaspora sunt din ce în ce mai interesați să deruleze o activitate antreprenorială în țară, căutând activ noi modalități de a-și pune ideile de business în practică. Astfel, în cursa pentru obținerea finanțării din cadrul proiectului “Diaspora ReSTART” au intrat 149 de persoane care, după efectuarea unor cursuri de formare antreprenorială, au întocmit și depus planurile de afaceri, 60 dintre ele beneficiind de acces la o finanțare nerambursabilă de maximum 40.000 Euro.

Astfel, analiza celor 60 de planuri de afaceri câștigătoare relevă următoarele:

1.         Cei mai mulți aplicanți sunt din Marea Britanie (33.3%) și Spania (28.3%), urmați de Italia (11.67%), Franța (6.67%), Olanda (5%), Germania dar și Australia sau SUA (1.67%).

2.         Cele mai multe afaceri vor fi înființate în următoarele domenii:

  • 6312 – Activități ale portalurilor web (10%)
  • 4520 – Întreținerea și repararea autovehiculelor (8.33%)
  • 5610 – Restaurante (8.33%)
  • 7112 – Activități de inginerie și consultanță tehnică legate de acestea (8.33%)
  • 6201 – Activități de realizare a software-ului la comandă (5%)

3.         În ceea ce privește repartiția pe gen, 68.33% din firme vor fi conduse de bărbați și 31.67% de femei.

4.         Segmentarea pe regiuni relevă faptul că, din cele 60 de noi firme, 26.67%, se vor înființa în Regiunea Nord-Est și Regiunea Centru (21.67%) și alte 15% în Regiunea Nord-Vest.

Diaspora ReSTART este cel mai greu și cel mai frumos proiect implementat de mine până în prezent. Am avut privilegiul de a interacționa direct cu peste 400 de români plecați în afara țării, de a le cunoaște poveștile de viață și de a le oferi oportunitatea de a se întoarce și a crea valoare adaugata pe meleagurile natale. Pentru că vorbim despre un concurs, din pacate doar 60  dintre aceștia vor primi finanțarea nerambursabilă de 40.000 de euro, însă vreau să reiterez angajamentul ferm al CNIPMMR de a oferi sprijin tuturor persoanelor care vor să porneasă pe drumul plin de provocări dar și de satisfacții al antreprenoriatului. Nu în ultimul rând, vreau să mulțumesc tuturor persoanelor implicate direct în implementarea proiectului pentru efortul lor susținut orientat exclusiv către atingerea obiectivului global al acestui proiect și anume facilitarea întoarcerii acasă a  românilor.”, Oana Bâra, Manager de proiect CNIPMMR.

În continuare, cele 60 de noi firme vor participa la o sesiune de 3 luni de mentorat unde își vor consolida afacerea prin furnizarea de informații cu privire la realizarea unei strategii de marketing, identificarea unei rețele de clienți, stabilizarea relaței cu furnizorii și cu clienții, menținerea relațiilor cu instituțiile statului în vederea raportării activității conform legislației, sau stabilirea și urmarea unei strategii de dezvoltare pe termen scurt, mediu și lung.

Testimonialele benficiarilor:

O experiență neașteptată! Un program de formare solid, flexibil și pe înțelesul tuturor, construit pentru cei ce doresc sa își pună ideile în aplicare dar nu dețin aptitudinile antreprenoriale de a o face! Am șansa de a transforma pasiunea în afacere iar acest program este piesa din puzzle care lipsea. Mulțumesc coordonatorilor pentru suport!, Adina P., viitor antreprenor în domeniul fabricării prajiturilor, Sibiu.

Programul DiasporaRestart a însemnat tot ce poate să-și dorească o persoană aflată în afara granițelor, o foarte bună oportunitate de a se reconecta cu România. M-am bucurat că am găsit acest program nerambursabil – foarte rar întâlnit în țările EU, oferind oportunitatea tuturor de a contribui la economia românească. Sprijinul oferit de coordonatorii programului a fost remarcabil, răspunzând practic la toate întrebările adresate, menţinând etica profesională pentru toate răspunsurile oferite în funcţie de situaţia solicitată. Vă mulţumesc foarte mult pentru tot sprijinul, felicitări tuturor participantilor si aştept cu nerăbdare începerea afacerii pentru a contribui la mediul de afaceri din România.”, Raul J., viitor antreprenor în domeniul prestării de servicii în activități de inginerie și consultanță tehnică, Arad.

Echipa Diaspora ReStart a dat dovadă de răbdare și profesionalism pe tot parcursul concursului și știu că a fost o muncă titanică și pentru voi, nu doar pentru noi. Vă mulțumesc pentru o vară ca pe vremea studenției și pentru rolul instrumental pe care l-ați avut în elaborarea planului de afaceri. Tutorele meu a fost săritor chiar și la miezul nopții, adaptându-se la diferențele de fus orar și la numeroasele întrebări încărcate de panica livrării unui plan coerent în timpul alocat. Rezultatul concursului pentru mine a fost cireașa de pe tort, dar cursul și sprijinul primite în ultimele luni m-au învățat niște lecții esențiale de antreprenoriat și mi-au dat încrederea necesară să deschid afacerea din Marea Britanie și în România.”, Alice V., viitor antreprenor în domeniul publicității, Brașov.

Informații de background

Diaspora ReSTART” este un proiect implementat de către Consiliul IMM-urilor din România, în calitate de beneficiar, în perioada septembrie 2017 – septembrie 2020 și are ca obiectiv principal încurajarea antreprenoriatului și a ocupării pe cont propriu prin susținerea înființării de întreprinderi cu profil nonagricol în zona urbana din regiunile mai puțin dezvoltate ale României de către românii din Diaspora prin oferirea unei finanțări de până la 40.000 Euro pentru start-up-uri înființate prin proiect.

CEC Bank a lansat Facilitatea Multicredit destinata persoanelor juridice

CEC Bank a lansat Facilitatea Multicredit, modalitate de finantare ce ofera clientilor persoane juridice  posibilitatea ca in limita unui plafon (revolving) aprobat, sa realizeze utilizari si rambursari multiple, cu destinatii si/sau valute multiple.

Astfel, suma acordata in cadrul plafonului poate fi utilizata pe o perioada de pana la trei ani, sub forma mai multor produse din oferta Bancii care, insumate, nu pot depasi valoarea plafonului:

  • Credit de investitii;
  • Linia de credit;
  • Credit pentru finantarea stocurilor (non-revolving si revolving);
  • Credite pentru achitarea datoriilor la bugetul de stat;
  • Credit special pentru finantarea activitatii curente;
  • Emitere Acreditive (import);
  • Scrisori de garantie si contragarantie bancara (SGB).

Clientii CEC Bank beneficiaza de consultanta gratuita in ceea ce priveste pregatirea documentatiei de accesare a creditelor. Mai multe detalii despre produsele si serviciile din oferta CEC Bank pot fi obtinute in orice unitate teritoriala, apeland gratuit numarul de telefon 0.800.800.848 sau accesand site-ul www.cec.ro.

Cea de a XIV-a ediție a Expoziției Internaționale de Echipamente Electrice și Automatizări, International Electric&Automation Show – IEAS

Noutăți fără precedent la IEAS 2018!

Cea de a XIV-a ediție a Expoziției Internaționale de Echipamente Electrice și Automatizări, International Electric&Automation Show – IEAS, se va desfășura în perioada 18 – 20 septembrie, la Palatul Parlamentului din București și va reuni peste 80 de companii din România și din străinătate, într-un concept integrat de business.

Pe o suprafață de peste 3.600 mp, în 3 săli de expoziție, vor fi prezentate cele mai noi produse și tehnologii din domeniul echipamentelor electrice, automatizărilor, aplicații pentru SMART CITY, roboți industriali și soluții software.

Ediția din 2018 a IEAS aduce o multitudine de noutăți, atât în rândul companiilor participante cât și în ceea ce privește conceptul de “Platforma de business integrată”. Anul acesta există o creștere semnificativă în rândul companiilor aflate la prima participare, semn că industria înregistrează o creștere, iar piața din România se dezvoltă. Peste 33 % dintre expozanți sunt companii noi.

Pe lângă expoziție, vizitatorii vor putea să participe la o serie de conferințe și workshop-uri susținute de companii sau diferite asociații. Companiile din industrie vor întâlni autoritățile care reglementează piața și prețurile la energie și vor discuta cadrul și normele impuse de Uniunea Europeană și nu numai. O temă de interes prezentată în cadrul conferințelor – eficiența energetică, economisirea de energie și reducerea costurilor – va fi dezbătută în cadrul evenimentului.

IEAS  continuă și anul acesta parteneriatul cu Asociația Furnizorilor de Energie Electrică din România (AFEER) și va găzdui cea de a doua ediție a Târgului Național de Energie organizat de AFEER, sub deviza “Un consumator informat este un consumator protejat!”.

2018 – este anul liberalizării totale a pieței de energie electrică. Ce înseamnă asta pentru consumator?

Cine are de câștigat? AFEER promovează oportunitatea pieței libere. Deja peste 1,25 milioane de consumatori casnici au trecut pe piața concurențială (ANRE–aprilie 2018). Câteva zeci de mii de consumatori trec în fiecare lună către prețuri mai bune, servicii cu valoare adăugată, o mai mare apropiere între client și furnizor.

Concursul “Premiile Studențești pentru Inovare Tehnică”, aflat la cea de-a doua ediție, își va desemna câștigătorii în prima zi a expoziției. DK Expo, în calitate de organizator al IEAS, continuă să susțină mediul universitar și să premieze excelența și inovația, iar proiectele selecționate de anul acesta reflectă interesul tot mai mare al studenților și ideile inovatoare pentru a dezvolta și schimba lumea.

Intrarea la expoziție este liberă, cei interesați pot vizita IEAS în perioada 18 – 20 septembrie, între orele 10:00-18:00. Accesul în Palatul Parlamentului se face prin poarta B3 din Calea 13 Septembrie. Pentru acces rapid în expoziție, participanții pot să se înregistreze online pe www.ieas.ro.

Sedintele plenare ale Comitetului Fondului Social European (FSE)

În zilele de 6,7 și 9 octombrie 2020 s-au derulat online reuniunile FSE. Principalele probleme abordate au fost următoarele:

  1. Programul FSE+ ca suport pentru oferirea de locuri de muncă și instruire profesională a tineretului din UE
  2. Fondul pentru Reconstrucție si Reziliență
  3. Cooperarea transnațională
  4. Stadiul negocierilor viitoarelor planuri și finantări la nivelul CE și Parlamentului UE

Între aspectele care prezintă un interes mai mare pentru România și sectorul de IMM-uri, mentionam:

  • 10 din 27 de țări – între care și România – sunt în întarziere cu implementarea programelor finanțate din FSE în actualul ciclu și riscă să piardă sume importante;S-au alocat pentru programul REACH YOU 47.5 miliarde euro țărilor membre UE pentru perioada 2021-2023, pentru a le ajuta să facă față crizei; atenție, anul 2023 va fi an final de efectuare a plăților;
  • Pentru programul de sprijin al ocupării tineretului, se vor putea face propuneri de proiecte în prima parte a anului 2021;
  • Va fi o schemă specială pentru finanțarea trainingului realizat de întreprinzători în cadrul firmelor;
  • Programului FSE+ i s-au alocat 87.9 miliarde euro, mai mult decât varianta inițială, dar mai puțin decât s-a solicitat;
  • Programul “Next generation EU“ va permite UE să obțină de pe piața de capital peste 700 miliard euro pentru țările membre; s-au stabilit “7 blocuri” privind domeniile de utilizare a acestor sume;
  • Recovery and Resilience Fond (RRF) este cel mai mare fond al UE și va cuprinde granturi (337 miliarde euro) și împrumuturi (385 miliarde euro). Avansurile vor fi de maximum 10%. Primul termen de accesare este 15 octombrie 2020, al doilea aprilie 2021. Accesarea fondului de către statele membre este pe bază de voluntariat. Banii primiți sunt incluși în bugetele statelor membre, iar decontarea se va face pe baza de rezultate și nu de costuri;
  • Pentru cooperarea transfrontalieră s-a realizat o platformă de comunicare gestionată de CE și accesibilă tuturor celor interesați.

Viitoarea sedință a comitetului FSE va fi pe 1-3 decembrie 2020 la Dusseldorf (sau online).

Prof. Univ. Dr. Ovidiu Nicolescu

IMM-urile pot accesa finantari de la CEC Bank in cadrul schemei de granturi pentru companiile afectate de COVID-19

CEC Bank, instituția financiară cu cea mai lungă tradiție și cea mai extinsă rețea teritorială din România, acorda finantari în cadrul schemei de ajutor de stat prin care IMM-urile afectate de pandemia COVID-19 pot avea acces la fonduri nerambursabile pentru activitatea curentă și pentru investiții.

Prin această schemă de ajutor de stat, IMM-urile a căror activitate a fost afectată de pandemia COVID-19, inclusiv prin măsuri administrative de limitare a activității, pot obține finanțări nerambursabile, din fonduri europene, prin Programul Operațional Competitivitate  2014 – 2020 și din fonduri de la bugetul de stat, pentru cheltuielile curente sau pentru proiecte de investiții. Bugetul total alocat acestei scheme de ajutor de stat este de 1 miliard de euro.

Cum poti obtine finantari in cadrul schemei de ajutor de stat?  

Pentru accesarea granturilor, trebuie să te înregistrezi și să depui cererea de finanțare în format electronic pe site-ul granturi.imm.gov.ro, alegând inclusiv banca parteneră. CEC Bank este una dintre cele sapte bănci partenere în implementarea acestui program,  efectuând virarea sumelor aferente ajutorului de stat în conturile dedicate ale beneficiarilor. 

Pentru proiectele de investiții, CEC Bank iti poate acorda credite punte până la decontarea de către Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri. Creditele punte pot acoperi până la 100% din valoarea cheltuielilor eligibile aprobate, având costuri reduse. În plus, CEC Bank iti poate acorda credite pentru cofinanțarea proiectelor.

Poti obține consiliere și informații detaliate privind criteriile de eligibilitate și tipul de cheltuieli finanțate prin cele 48 de birouri de consiliere IMM și Fonduri Europene existente în sucursalele județene ale CEC Bank și în sucursalele Băncii din București.

Credite CEC Bank pentru implementarea proiectelor de investiții

CEC Bank acordă credite pentru cofinanțarea proiectelor de investiții și credite punte pentru acoperirea cheltuielilor eligibile efectuate în cadrul proiectelor.

Costurile pentru creditele punte sunt foarte avantajoase: rata anuală a dobânzii este ROBOR 3M+ 2%, la care se adaugă comisionul de analiză (0,5% din valoarea creditului), de acordare (0,75%) și de gestiune (0,75%). În mixul de garanții pentru accesarea creditului punte sunt acceptate echipamentele / bunurile achiziționate în cadrul Programului, precum și garanții de stat, în baza convențiilor încheiate de CEC Bank cu FNGCIMM,  Fondul European de Investiții (garanții Cosme).

Plafoanele maxime ale granturilor pentru investiții sunt între 50.000 și 200.000 de euro, în funcție de nevoile de finanțare ale proiectelor, iar solicitanții trebuie să asigure cofinanțare pentru minimum 30% din valoarea cheltuielilor eligibile, în cazul proiectelor din regiunea București-Ilfov, respectiv 15% – în cazul proiectelor din celelalte regiuni de dezvoltare.

Finanțările punte pot fi acordate pe o durată de maximum 2 ani.

Derularea granturilor pentru capital de lucru

IMM-urile a căror activitate a fost afectată de pandemia COVID și care dispun de un certificat de situații de urgență în acest sens, pot obține granturi între 2.000 de euro și 150.000 de euro pentru finanțarea capitalului de lucru (ex. chirie, stocuri, datorii furnizori utilități etc). Granturile se vor acorda sub formă de sume forfetare, beneficiarii având obligația de a depune un raport de progres cu cheltuielile efectuate. Pentru acest tip de ajutor de stat, CEC Bank pune la dispoziție conturile dedicate necesare derulării schemei de ajutor de stat.

Microgranturi de 2.000 de euro

IMM-urile fără salariați, dar și PFA-urile sau cabinetele medicale pot obține microgranturi în valoare de 2.000 de euro pentru susținerea cheltuielilor cu stocurile, chiriile, acoperirea datoriilor față de furnizorii de utilități. Suma va fi plătită o singură dată, după semnarea acordului de ajutor de stat și după obținerea aprobărilor necesare. Pentru acest tip de ajutor de stat, CEC Bank pune la dispoziție conturile dedicate necesare derulării schemei de ajutor de stat.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.

Chestionar: Nevoile si asteptarile angajatorilor privind resursele de forta de munca

Proiectul PRAC-TIC – Practica în tehnologia informației și comunicațiilor (cod mysmis 109461), implementat de CNIPMMR, realizează în prezent un studiu pentru analiza corelării ofertei educaționale cu cerințele pieței muncii.

În acest sens realizam un studiu cu angajatori, pentru identificarea nevoilor și cerințelor acestora în ceea ce priveste resursele de forță de muncă, în principal cu privire la corelarea cererii cu oferta de locuri de muncă.

Completarea chestionarului durează 5-10 minute.

Răspunsurile și datele colectate vor fi folosite doar la realizarea studiului, iar rezultatele vor fi publicate în cadrul unui raport în cadrul proiectului PRAC-TIC .

Vă mulțumim.

Pentru completarea chestionarului, vă rugăm să accesați următorul link.

Leier Brikston – un brand puternic, mai rezistent decat prevede legea!

Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii producători ai pieţei româneşti de materiale pentru zidării. Din anul 2018, compania este parte componentă a Grupului Leier, cu o experienţă de peste 50 de ani.

Atenția deosebită acordată tehnologiei a condus la fabricarea unor produse de zidărie care au un standard ridicat calitativ. Astfel a rezultat gama de caramizi și blocuri ceramice Leier Brikston, cu un grad înalt de rezistență la compresiune. Blocurile ceramice sunt proiectate să reziste la cutremurele din România şi Republica Moldova, unele dintre cele mai intense din Europa.

Fabrica Leier Brikston de la Iasi are în prezent aproximativ 200 de angajaţi şi o capacitate de producție de peste 400.000 mc de cărămidă pe an, fiind cea mai mare capacitate instalată într-o singură locație din România. Cu o rețea de distribuție extinsă în toate judeţele României și în Republica Moldova, Leier Brikston a dezvoltat de-a lungul timpului relații de parteneriat bazate pe încredere și respect cu toți colaboratorii.

Compania are în prezent un portofoliu extins de produse cu mai multe game: Formate mici de cărămidă şi Blocuri ceramice Leier Brikston, Buiandrugi Leier, Coșuri de fum Leier, Ţigla Leier Terra Rosa şi Elemente prefabricate de beton Leier.

Descrierea firmelor premiate

AUSTRO SOMES TRADING S.R.L.

Societatea infiintata in anul 2003 cu capital romanesc 100%. De la infiintare pana in prezent societatea s-a dezvoltat pana aproape de perfectiune in ceea ce priveste domeniul exploatarii forestiere si tot ce cuprinde acest domeniu silvic.

BACKSTAGE PRODUCTION GROUP INTERNATIONAL S.R.L.

Suntem in spatele unora dintre cele mai importante evenimente din Romania.Suntem specialisti in productia de evenimente si impartasim pasiuni comune.Suntem un generator permanent de idei tehnice vii si incitante.Suntem partenerul tau in gestionarea evenimentelor la nivel national regional si global.Furnizam inspiratie pentru fiecare eveniment pe care il coordonam.Suntem Backstage, incantati de cunostinta!

BALTUR SIB SRL

Baltur Sib este o companie cu capital integral privat infiintata in anul 1998, cu capital social de 1.300.000 lei. Obiectul de activitate este proiectarea si executia instalatiilor de incalzire, gaz, apa, electrice, aer conditionat, panouri solare, import echipamente termice si comercializarea acestora. Detinem certificare ISO 9001, ISO 14011, ONSTAT 1800i, autorizatii ISCIR si ANRE pentru toata gama de lucrari pe care le executam.Dispunem de dotarea tehnica adecvata si de personal de specialitate de inalta calificare.

BELOR ROMANIA SA

Belor Romania, companie care activeaza in domeniul importului si distributiei de ingrasaminte pentru agricultura, fiind unul dintre principalii traderi din Romania cu un volum de peste 200 mii tone ingrasaminte importate, o cifra de afaceri de peste 110 milioane de euro si o cota de piata la nivel national de aproximativ 10% in anul 2019. Compania noastra este subsidiara grupului german Belor Eurofert GmbH, holding infiintat in anul 2001, specializat in importul si distributia de ingrasaminte pe piata din Europa, avand un volum anual de peste 1,5 mil. tone marfuri tranzactionate pe piata europeana si operatiuni in 12 state cum ar fi: Germania, Franta, Italia, Finlanda, Suedia, Estonia, Lituania, Polonia, Ucraina, Bulgaria si Romania.

BRIKSTON CONSTRUCTION SOLUTIONS S.A.

Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii jucători ai pieţei româneşti de materiale pentru zidărie. În anul 2018, compania a devenit membră a Grupului Leier, derulându-și în prezent activitatea sub brandul Leier Brikston.
Cu o producție anuală la capacitate maximă, Leier Brikston acordă atenție deosebită tehnologiei de fabricație, oferind o calitate superioară a cărămizilor şi blocurilor ceramice.
Dezvoltarea relaţiilor de parteneriat printr-o reţea extinsă atât la nivel naţional, cât şi în Republica Moldova, s-a realizat prin construirea unei echipe puternice si motivate de angajaţi.

CASADI SRL

Suntem prima Scoala particulara pentru soferi profesionisti autorizata dupa 1989. Organizam cursuri de perfecţionare si pregatire pentru obţinerea de atestate profesionale
pentru soferi marfa, personae, taxi, ADR, manageri, consilieri siguranta, profesori, instructori auto.
Concepem si livram programe de training de Conducere rationala, preventiva. Consiliem in transportul rutier.
„Calificarea conducatorilor auto reprezinta un factor de progres determinant pentru siguranta rutiera dar si pentru competitivitatea intreprinderilor.”

CIT – IRECSON CENTRUL DE INFORMARE TEHNOLOGICĂ SRL

CIT – IRECSON CENTRUL DE INFORMARE TEHNOLOGICĂ SRL asigura prin serviciile sale specifice in domeniul inovarii destinate agentilor economici, institutiilor administratiei publice centrale si locale, organizatiilor nationale si internationale.Asigura servicii in domeniul perfectionarii resurselor umane pentru dezvoltarea educatiei si culturii antreprenoriale bazata pe inovare, in managementul inovarii si transferului tehnologic.

CREATIV PROIECT SRL

Firma de proiectare in constructii – civile si industriale, anii de experienta si investitorii pentru care am lucrat ne recomanda: am lucrat proiecte diferite ca anvergura, de la realizarea de locuinte in sistem unifamilial, ori colectiv, pana la programe publice, cum ar fi scoli, gradinite, sedii de birouri pentru institutii, dar si programe de constructii industriale- hale productie, expunere (comerciale) si depozitare.

CUSTOM PRODUCTION EUROPE SRL

CUSTOM PRODUCTION EUROPE SRL produce si comercializeaza case de marcat inclusiv pentru piata din Romania.Totul inceput cu 5 persoane in anul 2006. In prezent se produc mai multe tipuri de imprimante termice si case de marcat distribuite in toate colturile lumii.Suntem le dispozitia dvs. pentru a va recomanda modelul optim de casa de marcat, necesara afacerii dvs.!

D.O. SECURITY GRUP PAZĂ ŞI PROTECŢIE SRL

Firma de paza DO Security îți oferă tot ce ai nevoie pentru a te simți în siguranță. Fie că e vorba de pază umană, sisteme de alarmă sau sisteme video, punem la dispoziție tot ce este mai inovativ la nivel global. Suntem experți în securitate și vrem să te ajutăm să-ți simplifici viața! Cu peste 400 de agenți de pază activi zilnic, ne ținem de promisiunea făcută acum 12 ani – să oferim servicii de securitate și control la un raport corect calitate/ cost . An de an ne facem temeinic temele și analizăm obiectiv nevoile pieței. În alte cuvinte, te înțelegem pe tine și găsim soluții pentru a te simți în siguranță în casa ta sau la locul de muncă. Dispunem de tehnologii de ultimă oră din domeniul securitatii pe care le implementam in locatia ta prin personal propriu avizat, atestat si calificat. Firma de pază DO Security deține toată logistica materiala, umană, toate avizele și licențele necesare pentru a avea grijă de tine, legal și profesional.

DAMIENA SRL

Executam foraje pentru cladiri rezidentiale, fundatii pentru poduri, ziduri sprijin, proiectare in domeniul feroviar.

DANUBIUS EXIM SRL

Danubius Exim este una dintre primele companii care au pus bazele si au consolidat piata echipamentelor fiscale din Romania, avand un rol activ in fundamentarea legislatiei fiscale. Misiunea sa de pionier in informarea, schimbarea si digitalizarea domeniului i-a confirmat pozitia de lider in cei peste 25 de ani de activitate.Danubius Exim gandeste intotdeauna spre viitor si spre solutiile care aduc valoare firmelor sau institutiilor din Romania, dar si economiei locale.

DIDACTICA PUBLISHING HOUSE SRL

Înființată în 2004, Editura Didactica Publishing House deține un portofoliu de carte și jocuri cu adresabilitate din primele luni de viață. Acesta vine în sprijinul copiilor mici și preşcolarilor cu titluri atractive, axate pe dezvoltarea inteligenței emoționale și abilităților cognitive, în sprijinul elevilor, cât şi în sprijinul cadrelor didactice, oferind metode de predare alternative și complementare programei. Continuând această linie, în portofoliul editurii se află și numeroase titluri de parenting, titluri care abordează dezvoltarea copiilor într-o manieră actuală, bazată pe echilibru, blândețe și o relație corectă cu cei mici. De asemenea, Editura DPH a dezvoltat un portofoliu care urmărește dezvoltarea continuă a adulților, incluzând titluri care vizează antreprenori, freelanceri, profesioniști în diferite domenii. Titlurile din această categorie sunt orientate spre organizarea vieții profesionale și personale, life design, administrarea eficientă a bugetului, creativitate, leadership și multe altele. Puteți consulta întregul portofoliu de care al editurii aici: https://www.edituradph.ro/

ELECTRICA FURNIZARE SA

Cu o tradiție de peste 120 de ani în domeniul energiei și un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienți, suntem în prezent liderul pieței de furnizare a energiei electrice din România și furnizor integrat de energie, gaze naturale și servicii cu valoare adăugată specifice industriilor în care activăm. Companie solidă, modernă și orientată spre client, care investește constant în oameni și soluții tehnologice avansate, suntem parte a Grupului Electrica – companie cu capital majoritar privat, listată cu succes la Bursa de Valori București și London Stock Exchange încă din 2014. Deținem licență pentru desfășurarea activității de furnizare energie electrică ṣi gaze naturale pe întreg teritoriul țării, indiferent de distribuitorul zonal, iar din iunie 2020 suntem prezenți pe piața producătorilor de energie electrică din surse regenerabile, aliniindu-ne astfel directivelor europene privind dezvoltarea sustenabilă a afacerilor.

ELECTROCENTER DUE SRL

ELECTROCENTER DUE SRL, infiintata in anul 2000, promoveaza dintotdeauna conceptul de instalatii electrice profesionale, venind cu solutii complete si la standarde inalte in proiectarea instalatiilor electrice, furnizarea de materiale electrice, executie si mentenanta pentru orice tip de instalatie electrica, aplicand in cadrul fiecarui proiect responsabilitate, profesionalism si inovatie.

ELEMO SRL

Elemo SRL, infiintata in anul 1994, executa lucrari de constructii si reparatii retele electrice aeriene de 0,4 – 20 – 110 – 220 – 400 kv, iar incepand cu anul 2006 am debutat si in domeniul proiectarii instalatiilor electrice de 0,4 – 110 kv.

ESPERANDZA-COM-IMPEX SRL

Esperandza este de 27 de ani pe piata romaneasca, fiind o societate implicata in comert input-uri pentru activitatea de productie agricola, servicii de depozitare cereale, activitati de productie agricola, comert cu cereale.

EUROGENETIC SRL

Eurogenetic este o companie specializata in vanzarea si distributia produselor petroliere si servicii de handling combustibil aviatie.A fost infiintata in anul 1994 si de-a lungul timpului a devenit una dintre cele mai importante din sudul si sud-vestul Romaniei. Eurogenetic detine 4 statii mixte ultramodernizate, complete (benzina, motorina, GPL) shop foods coffee, parcare, in judetul Dolj, Valcea, sub brand Rompetrol si 3 statii ultramodernizate, complete (benzina, motorina, GPL) shop foods coffee, parcare, brand Eurogenetic. Societatea detine si un antrepozit – combustibil aviatie.

FABERROM SA

Faberrom a pornit initial ca o afacere in domeniul confectiilor, dezvoltandu-se ulterior intr-unul dintre principalii jucatori de pe puata de spatii destinate inchirierii. Faberrom este locul unde afacerile, oamenii si pasiunile se intalnesc pentru a da nastere unui spatiu economic. Dezvoltam solutii care sa vina in sprijinul intreprinzatorilor si care sa se alinieze toto mai mult cerintelor pietei.

GAZ EST SA

Continuitate, evoluti, performanta.Gaze naturale furnizate pentru 33.000 de clienti casnici si non-casnici. Acreditata conform standardelor de calitate. Zi si noapte, PENTRU SIGURANTA SI CONFORTUL CASEI TALE!Experienta de 17 ani, ca distribuitor si furnizor licentiat ANRE.Sistem propriu de distributie gaze naturale – 380 km de retea.Tehnica informationala de ultima generatie pentru siguranta in exploatare.

GENERAL HUMAN RESOURCES SRL

General Human Resources SRL este un furnizor specializat de servicii de salarizare, administrare personal, consultanta privind legislatia muncii in regim de outsourcing. Echipa GHR are in componenta personal cu studii de specialitate si un inalt nivel de pregatire in HR avand 20 de ani de experienta in acest domeniu.

GREEN PIXEL INTERACTIVE SRL

GREEN PIXEL INTERACTIVE SRL este una din cele mai vechi si experimentate agentii de design web de pe piata din Romania, in continua crestere in ultimii 21 de ani. GREEN PIXEL INTERACTIVE SRLacoperă toate provocările interactive și de proiectare de la proiectarea site-ului web la campaniile integrate și planificarea experienței utilizatorului. O mare parte din ceea ce facem are legătură cu strategia, tactica, angajamentul și relațiile pe termen lung.Am lucrat in acesti ani pentru companii cum ar fi:Vodafone, Romtelecom, Banca Romaneasca, Connex/Xnet, Cosmopolitan, Domenia Credit, EuropaFM, FHM, Harper’s Bazaar, KissFM, ING, National Geographic, Pepsi, Ringier, Tarom, Unicef, BCR.

GREINER PACKAGING SRL

Investitie a concernului austriac Greiner, am aniversat in acest an 22 de ani, pastrandu-ne pozitia de cel mai mare producator de ambalaje din masa plastica pentru industria alimentara din Romania.Tehnologiile folosite sunt cele de termoformare, tipar, etichetare, etc.

HATY SRL

HATY SRL este o afacere de familie infiintata in anul 1994. Ne ocupam cu productia si prelucrarea lemnului de fag, iar produsele noastre se gasesc in case, birouri, hoteluri si alte locatii din intreaga lume.

HERAEUS ROMANIA SRL

Heraeus Romania SRL apartine de concernul tehnologic german, Heraeus, care este una dintre cele mai mari intreprinderi familiale din Germania (in Top 10) cu o cifra de afaceri de 20,3 miliarde Euro in 2018.Fabrica din Timisoara este prina investitie Heraeus din Europa de Est.pentru a castiga experienta si a forma propriul nucleu de specialisti in aceasta zona, s-a inceput cu un prim proiect de transfer al unei productii existente in Germania si Franta (materiale pentru industria electronica: pulberi metalice si flux necesare productiei de paste de cositorit, diferite tipuri de adezivi).Al doilea proiect este plasarea unei tehnologii complet noi pentru Heraeus si existenta la scara redusa pe plan mondial(productie de placute cu suport ceramic pentru electronica de putere: DCB-Direct Copper Bonding) si AMB (Active Metal Brazing).Patentele care s-au inregistrat deja pe aceste linii, arata faptul ca parti din ele sunt unice in lume.Proiectele care vor urma, vor fi tehnologii complet noi, ceea ce face din site-ul Timisoara un site cheie pentru Heraeus in Europa, a declarat presedintele Heraeus Electronics la ultimul site dialog meeting cu echipa din Timisoara.

HIGH-TECH CLIMA S.A.

HIGH-TECH CLIMA S.A. este o companie privata care face parte din grupul CEZ ESCO Romania si ofera servicii de proiectare si executie lucrari de instalatii mecanica si electrice pentru constructii civile si industriale.

IHB LANGUAGE TRAINING CENTER SRL

De 18 ani in Romania, International House Bucharest ofera servicii de inalta calitate colaboratorilor sai si este renumit pentru cursurile de limba engleza oferite.
De-a lungul existentei sale in Romania, International House Bucharest a pregatit peste 15.000 de angajati in peste 350 de companii multinationale, care opereaza in tara noastra in toate industriile.

INTELLIGENT LEARNING SRL

Centrul nostru de limbi straine reprezinta o alternativa moderna in invatarea limbilor straine, spre succesul profesional.Acoperim o gama latrga de cursuri personalizate pentru fiecare cursant in parte, modulelel fiind adecvate fiecarei varste- de la prescolari la adulti, pe domenii de activitate.Centrul Intelligent Laerning isi alege numai parteneri profesionisti precum Pearson, Helerber, Oxford.

INTERCONST 2005 SRL

Functionam de mai bine de 10 ani sub licenta pentru transport rutier de marfuri.Datorita experientei si investitiilor considerabile in parcul auto, atributele societatii noastre sunt: preturi competitive, promptitudine, profesionalism.Detinem 100 de autoutilitare, 100 bene si wlking floor, containere, autobasculante, prelate, livram peste 600.000 tone cereale anual, autorizatii DSV, asigurare CMR, certificare ADR, personal calificat.

JOVILA CONSTRUCT SRL

JOVILA CONSTRUCT SRL este un operator de drept privat, infiintat in anul 1996, care desfasoara activitati de furnizare/prestare de alimentare cu apa potabila si canalizare prin operarea administrarea si exploatarea infrastructurii tehnico-edilitare aferenta acesteia in localitati din jud.Prahova.Societatea detine licenta clasa a II a eliberata de ANRSC Bucuresti prestand servicii pentru cca.55.000 loc.

KEYSFIN SRL

KEYSFIN ofera informatii despre firmele din Romania si din strainatate, prin intermediul unor instrumente dedicate. Cu un portofoliu de peste 500 de clienti si peste 8 ani experienta in domeniu, KEYSFIN este unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de business information din piata si partenerul unor companii de profil cunoscute pe plan international.

KIWI FINANCE SRL

DACA BANCILE ITI SPUN CE CONDITII TREBUIE SA INDEPLINESTI PENTRU UN CREDIT, KIWI FINANCE ITI GASESTE BANCA CE INDEPLINESTE CONDITIILE TALE ! DIN 2003…

KRONEMAG MILLENIUM SRL

Marca Kronemag are ca filosofie de existenta, respectul stima si consideratia fata de client, punerea la dispozitie cu toata stiinta si priceperea personalului care o compune.Clientul pentru noi este mai mult decat un partener, este chiar stalpul de rezistenta al marcii Kronemag.Produsele care poarta marca Kronemag reprezinta garantia calitatii, a sustenabilitatii, a grijii fata de mediul inconjurator, a incadrarii in spatiul arhitectonic dorit.

LESCACI COM SRL

Societatea LESCACI COM SRL are o bogata experienta, bazata pe 25 ani vechime in domeniul constructiilor hidrotehnice.Corectitudinea si excelenta dovedite in toti acesti ani, au asigurat notorietate si implicit un loc in topul celor mai bune firme.Pe piata constructiilor fidrotehnice din Romania constituim o forta concurentiala puternica, capabila sa se mobilizeze rapid pentru realizarea unor lucrari de mare anvergura si de o calitate superioara.

MAIRON GALATI SA

Procesator si distribuitor de: tevi sudate si laminate, tabla groasa si laminata la cald, tabla laminata la rece si zincata, profile si europrofile, otel beton si fasonat, otel carbon. Opresti o data si le cumperi pe toate !

MAL-SPED TERMINAL S.R.L.

MAL-SPED TERMINAL S.R.L. un start up care se remarca ca un pion in internationalizarea importului de bitum de calitate superioara, contribuind astfel la infrastructura pe plan regional.

MET ROMÂNIA ENERGY S.A.

Primele activitati ale grupului Met pe piata furnizarii de gaze naturale din Romania au inceput inca din anul 2009. Met Romania Energy este unul dintre cei mai importanti furnizori privati, printre putinii cu cota de piata in crestere.Met Romania a devenit una dintre cele mai importante companii care si-au asumat responsabilitatea de echilibrare pe piata de energie electrica.

MIHALCEA SERV SRL

S.C. MIHALCEA SERV S.R.L. este o firma dinamica, dornica sa-si consolideze pozitia pe segmentul de piata pe care actioneaza prin executii de lucrari al caror element de referinta sa fie CALITATEA. Faptul ca în prezent firma are în executie lucrari cu beneficiari reprezentativi pe plan local demonstreaza ca directia catre care se îndreapta dezvoltarea firmei este cea buna. Activitatea S.C. MIHALCEA SERV S.R.L. se desfasoara în conditiile unei permanente preocupari pentru protectia mediului înconjurator si mai ales pentru a asigura siguranta deplina a oamenilor în actiunile acestora.Compania este axata pe constructii, avand un colectiv de profesionisti cu experienta si reputatie in domeniile in care isi desfasoara activitatea. Fondatorii, urmarindevolutia ascendenta a pietei imobiliare, au apreciat ca in Bucurestisi in zonele apropiate, in viitorii ani, domeniul constructiilor civile si industrial va inregistra o crestere, in cea ce priveste alocarea de resurse financiare. Atit constructiile noi cat si cele existente, vor solicita lucrari de volume si complexitati variate, de la reparatii simple ale instalatiilor pana la constructii la cheie.

NET DISTRIBUTION SRL

Cu o experienta de 20 de ani NET DI=istribution s-a integrat cu succes pe piata romaneasca ducand o politica de dezvoltare viabila pe termen mediu si lung construind o infrastructura economica solida bazata pe investitii de capital si dezvoltarea resurselor umane.

PABU METALLICA SRL

Producator de centrale industriale, seminee de exterior, gratare pentru gradini.

PET STAR HOLDING S.A.

Pet Star Holding este cel mai mare producator de preforme PET de pe piata domestica, din punct de vedere al capacitatii de productie si varietatii de preforme.Compania detine cea mai moderna fabrica de profil din Balcani si sud-estul Europei, in care sunt utilizate tehnologii de ultima generatie. Activitatea Pet Star Holding se deruleaza de peste 20 de ani, iar din 2009 compania isi mentine pozitia de lider de piata in Romania.

POP INDUSTRY SRL

POP INDUSTRY este o companie privata si independenta care a inceput sa-si desfasoare activitatea in 1994.Compania s-a dezvoltat pe baza profesionalismului si experientei unui grup de aomeni foarte dedicati.Activitatea a fost diversificata in mai multe industrii: remorci, corturi, containere.Na puteti urmari produsele si activitatea pe www.repo.com, pcontainere.ro

RMB CASA AUTO TIMISOARA SRL

Casa Auto Timisoara este centru autorizat de vanzari si service pentru marcile:Mercedes-Benz, Ford, Hyundai si Mitsubishi.Cu o prezenta pe piata locala de peste 24 de ani si cu o structura organizatorica si servicii aliniate la standarde europene, Casa Auto Timisoara este unul din cei mai specializati dealeri in comercializare si service auto din zona.

ROMTON MOBILE S.R.L.

Infiintata in anul 2018, Romton Mobile SRL este o firma ce-si desfasoara activitatea in domeniul comertului, ce vine pe piata cu o oferta de servicii suport pentru toate marile retele de telefonie mobila din Romania.Totodata prin parteneriatul cu Zebrapay, Sale/pay oferim clientilor nostri o gama larga de produse si servicii prin intermediul terminalelor de tip sale/pay.Firma este in plina dezvoltare, fiind deschisa oricarui tip de colaborare.

SOCIETATEA DE DISTRIBUȚIE A ENERGIEI ELECTRICE TRANSILVANIA NORD S.A.

Societatea de Distributie a Energiei Electrice Transilvania Nord (SDEE Transilvania Nord), parte a grupului Electrica este operatorul de distributie a energiei electrice, care deserveste zona de nord-vest a Transilvaniei.Compania isi desfasoara activitatea in judetele Satu Mare, Maramures, Bistrtita Nasaud, Bihor, Salaj si Cluj, avand o arie de acoperire de aprox. 24.160 km patrati. Cu o traditie de 120 de ani, SDEE Transilvania Nord ofera servicii pentru aprox.1,2 milioane de consumatori, prin intermediul unei retele de distributie cu o lungime de peste 43.500 km patrati si a unei echipe de 2230 de angajati.

SOFMAR CORPORATE S.R.L.

Sofmar Corporate SRL infiintata in 2014 este actualmente un jucator important pe piata produselor petroliere, activitatea in crescendo,calitatea produselor si numarul mare de clienti propulseaza societatea in topul celor mai activi comercianti si transportatori de bitum si alte produse petroliere.

STEMA GRUP SRL

Societate de constructii si montaj instalatii, infiintata in anul 2007.

TRANSILVANIA HOTELS & TRAVEL S.A.

Transilvania Hotels& Travel este o societate de turism din cadrul SIF Transilvania, care valorifica locurile de cazare atat al societatilor din turism din portofoliul SIF Transilvania, cat si al altor societati de turism din tara si din strainatate.

VALTRYP SRL

Infiintata in anul 1995, Valtryp este prima companie din Romania, cu capital 100% romanesc, ce isi desfasoara activitatea in domeniul automotive, productie volane auto de lux si alte accesorii.In urma cu un an, Valtryp a inaugurat o noua fabrica ultramoderna, creand astfel 400 de noi locuri de munca.Seriozitatea, corectitudinea si profesionalismul sunt principiile care stau la baza prosperitatii companiei Valtryp.

VEST – ENERGO SA

SC VEST ENERGO SA este singura companie privata, in domeniul pietei de energie din Bucuresti, care produce energie electrica si termica in regim de cogenerare, combustibilul utilizat fiind gazul natural. In urma finalizarii proiectului de investitii, ce a constat in implementarea noilor unitati de cogenerare (proiect ce s-a desfasurat in 3 etape in perioada 2008-2014) capacitatea de productie a ajuns la 22,96MWe putere electrica in cogenerare de inalta eficienta si la 50,729 MWt, energie termica. SC Vest Energo SA funizeaza energie termica destinata populatiei din zona, prin reteaua RADET Bucuresti si energie electrica in SEN (sistemul energetic national).

Ultimul apel al mediului de afaceri pentru lansarea urgenta a programelor de sprijin pentru IMM-uri

Astăzi, 30 septembrie a.c. a avut loc ședintea board-ului CNIPMMR ce reunește președinții patronatelor din toate județele țării.
Astfel, având în vedere criza economică cu care ne confruntăm în prezent, generată de epidemia de COVID-19, care a afectat în mod covârșitor IMM-urile, acestea înregistrând scăderi ale încasărilor și cifrei de afaceri, reprezentanții mediului de afaceri fac un ultim apel către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afacerila să lanseze în regim de urgență programele de sprijin pentru IMM-uri, conform nevoilor pe care acestea le au în acest moment.

De asemenea, aceștia au mai menționat necesitatea următoarelor:
1. Introducerea eligibilitatii plații salariilor pentru capitalul de lucru fapt ce va favoriza nu doar companiile ci și bugetul de stat (prin întoarcerea unei părți din sumă sub formă de taxe și contribuții ale plății salariilor).
2. Eliminarea criteriului “primul venit – primul servit” pentru asigurarea profesionalizării, transparenței și calitatății acordării fondurilor.
3. Scăderea grantului capitalului de lucru de la 150.000 euro la maximum 35.000 euro pentru a permite tuturor categoriilor de IMM-uri, indiferent de dimensiunea acestora, să fie eligibile pentru accesarea acestora. Menționăm că aceste granturi pot fi utilizate pentru plata cheltuielilor curente, chiriilor, datoriilor către furnizori etc. Un grant în valoare de 150.000euro este nejustificat raportat la nevoile IMM-urilor și va genera o serie de proiecte cu nevoi false.
4. Stabilirea unei întâlniri între Prim-Ministrul României, Ministru Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri și Ministrul Fondurilor Europene și o delegație a CNIPMMR înainte de trecerea OUG-ului de Guvern.

Board-ul CNIPMMR reamintește faptul că, până în prezent nu a fost lansat niciun program de finanțare dedicat IMM-urilor, cu excepția IMM INVEST. Reamintim faptul că programele din anii anteiori ca Programul național multianual de microindustrializare, Programul de sustinere a internationalizarii operatorilor economici români, Programul UMCTAD/ EMPRETEC, Programul Femeia Antreprenor, Programul Comerț, Programul Comerț, Programul național mutianual pentru susținerea meșteșugurilor și artizanatului, Programul Comerț sau Start-up Nation au asigurat fonduri pentru mii de întreprinderi care nu au avut acces la credite bancare pentru implementarea, dezvoltarea sau extinderea business-urilor lor.

Kapsch România, partener CNIPMMR

Kapsch România este o firmă tânără formată din oameni cu experiență ce transformă componenta IT&C într-un element esențial în atingerea obiectivelor de afaceri ale clienților noștri.

Chiar dacă suntem prezenți oficial pe piața locală de numai 10 ani ca entitate a unui grup austriac fondat în 1892, echipa Kapsch reunește specialiști care, în unele cazuri, au lucrat împreună de-a lungul a peste 15 ani și au fost implicați în proiecte de anvergură de digitalizare a mediului privat din România.

Prin creștere organică și achiziții, Kapsch România are acum peste 100 de specialiști orientați spre livrarea de soluții și servicii IT profesionale organizațiilor ce activează în sectoarele financiar-bancar, utilități, petrol și gaze, telecomunicații, retail, precum și în sectorul public. Pentru a implementa cele mai bune soluții și sisteme și, în același timp, pentru a oferi acele servicii care îmbunătățesc procesele de afaceri și performanțele clienților noștri, de-a lungul timpului Kapsch a încheiat parteneriate strategice cu furnizori de talie mondială de aplicații și soluții în domeniul tehnologiei informațiilor și al comunicațiilor.

Ca să dăm doar câteva exemple, putem enumera Cisco (Gold Partner), HP Enterprise (Gold Partner), HP Inc. (Gold Partner), Oracle (Gold Partner), IBM (Gold Partner), Check Point (3 Star Partner), Microsoft (Gold Partner), Veeam (Gold Partner).

Pe lângă soluțiile de infrastructură IT&C și soluțiile de afaceri, una dintre direcțiile prioritare de dezvoltare a companiei este zona de securitate cibernetică, domeniu în care echipa noastră de specialiști deține competențe și referințe solide, la care se adaugă zona de soluții Internet of Things (IoT), în care nevoia de inovație este o provocare permanentă de autodepășire pentru dezvoltatorii noștri.

BANKING FORUM ONLINE by Financial Intelligence

Organizator:

  • Lansat în septembrie 2018, Financialintelligence.ro s-a remarcat de la bun început în peisajul media economic, dar și pe piața evenimentelor de business, în sectoare de interes strategic, precum energia, piața de capital, banking sau cibersecurity.
  • De la începutul anului 2020, până în luna septembrie, financialintelligence.ro a înregistrat 3,7 milioane de afișări și 1,9 milioane de utilizatori unici, potrivit Google Analytics.

Evenimentul se adresează reprezentanților de top management din mediul de business, antreprenorilor, reprezentanților pieței financiare și sectoarelor conexe: oficiali ai autorităților de stat, politicieni, investitori instituționali, avocați dar și studenților și tinerilor interesați de educația financiară, jurnaliști și alți specialiști din domeniu.

Evenimentul se va desfășura ONLINE, pe una din platformele de videoconferințe și va fi transmis LIVE pe site-ul financialintelligence.ro dar și pe pagina de Facebook Financial Intelligence, precum și pe canalul de YouTube Financial Intelligence. Accesul este gratuit, în baza înscrierii online, pe site-ul financialintelligence.ro, la pagina evenimentului. Webinarul va fi mediatizat pe site-ul și canalele social media ale Financial Intelligence, dar și ale partenerilor media.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la: office@financialintelligence.ro.

De asemenea, puteți vizualiza atât materialul oficial al evenimentului aici, cât și agenda evenimentului.

TOP 2020 – 30 Octombrie 2020

  • 30 Octombrie 2020
  • Hotel Marriot, Bucuresti, sala Grand Ballroom
  • Ora 10:00

Atenție – locurile au fost epuizate!

Însă puteți participa și online, prin transmiterea unui e-mail la adresa: iulia.hainarosie@cnipmmr.ro

De 28 de ani, Consiliul IMM-urilor din România organizează cel mai mare eveniment de recunoaștere a meritelor antreprenorilor prin promovarea celor mai performante întreprinderi ale României.

Evenimentul premiază anual companiile românești care au înregistrat performanțe economice notabile și au adus valoare comunității și economiei românești, bucurându-se, totodată, de recunoașterea la nivel european și internațional din partea Uniunii Europene a Artizanatului și a Întreprinderilor Mici și Mijlocii (SMEunited).

În cadrul evenimentului, pe baza informațiilor furnizate de Oficiul Național al Registrului Comerțului, în funcție de profitul brut, cifra de afaceri, productivitate și performanță globală în afaceri, vom acorda mai multe categorii de premii:

  • Naţionale generale (micro, mici,mijlocii,mari şi pentru nou înfiinţate)
  • Naționale, pe domenii de activitate – cod CAEN (micro, mici, mijlocii, mari și pentru nou inființate)
  • Regionale generale și județene (micro, mici, mijlocii, mari şi pentru nou înfiinţate)

Ca urmare a restricțiilor impuse în această perioadă, participarea se va realiza ținând cont de respectarea tuturor măsurilor de siguranță impuse.

Este important ca o dată pe an să ne întâlnim și să recunoaștem efortul pe care antreprenorii români îl duc împreună cu angajaţii lor pentru societate și pentru întreaga ţară, anul acesta fiind cu atât mai important în contextul crizei cu care ne confruntăm. Vă așteptăm alături de noi la Topul Naţional al Firmelor! Florin JIANU, Preşedinte CNIPMMR.

Pentru a verifica dacă business-ul tău se află în TOP, accesează link-ul următor: https://forms.gle/Fvt3o1NqKTzzUBEy7
sau dă-ne un e-mail la iulia.hainarosie@cnipmmr.ro!