Misiune economică în Federaţia Rusă
11/12/2011Participarea CNIPMMR la Forumul IMM-urilor
10/03/2012Achiziții publice
Nr. 88dp din 30.01.2012
Anunţ participare
Servicii de catering pentru 150 de persoane – Cod CPV 55520000-1
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mjlocii din Romania (CNIPMMR), cu sediul in Bucureşti, Piaţa W.Mărăcineanu nr. 1-3, sector 1 şi punct de lucru în Bucureşti, Str. Dr. Lister, Nr. 51, Sector 5, in cadrul proiectului ANTREMAN – „Infiintarea Scolii de Studii Antreprenoriale si Manageriale – modalitate inovativa de promovare a antreprenoriatului in Romania”, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, in baza contractului nr. POSDRU/92/3.1/S/60896, doreste achizitionarea de servicii de catering – Cod CPV 55520000-1 prin procedura de cercetare a pietei-studiu al pietei, conform Instrucţiunii nr. 26/2010 a AMPOSDRU.
Obiectul contractului consta in achizitionarea serviciilor de catering pentru 150 de persoane, in condiţiile documentatiei de atribuire, in Bucuresti, pentru data de 15 Februarie 2012.
Criteriul aplicabil pentru stabilirea ofertei castigatoare este pretul cel mai scazut.
Documentatia pentru participarea la procedura de achizitie poate fi obtinuta la cerere de la sediul achizitorului sau prin e-mail cu precizarea datelor de identificare ale solicitantului.
Doritorii sunt rugati sa contacteze achizitorul pentru informatii suplimentare la sediul acestuia sau la tel: 031/860 04 97, mobil: 0758099666, email: gabriela.ciuciula@smeprojects.ro, persoana de contact: Gabriela Ciuciulă.
Data limita pentru primirea ofertelor la sediul CNIPMMR din Str. Dr. Lister nr. 51, sector 5, cod 050542, Bucuresti este 06.02.2012, ora 12.00.
Nr. 110dp/02.02.2012
Clarificări documentaţie atribuire Nr. 87dp/30.01.2012 | |
Având în vedere clarificările solicitate de operatorul economic SC MAIA CATERING SRL pe mail, la adresa gabriela.ciuciula@smeprojects.ro, la data de 02.02.2012, 13:54 privind documentaţia pentru atribuirea contractului având ca obiect achiziţionarea de servicii de catering Cod CPV 55520000-1 în cadrul proiectului ANTREMAN – „Înfiinţarea Şcolii de Studii Antreprenoriale şi Manageriale – modalitate inovativă de promovare a antreprenoriatului în România”, vă facem cunoscute următoarele întrebări şi clarificări: Referitor la cererea : Nr. 87dp/30.01.2012 DOCUMENTAŢIA PENTRU OFERTANŢI PENTRU ACHIZIŢIA catering Cod CPV 55520000-1Întrebări:
Răspuns: 1. Termenul de plată este cel comunicat în documentaţia de atribuire, şi anume 30 de zile. |