Întâlnirea dintre CNIPMMR & Concordia cu Președintele Senatului Nicolae Ciucă
09/08/2023Scrisoare adresată Comisiei Europene
30/08/2023În cadrul proiectului “Energy-Efficient SMEs”, finantat prin programul EEA si Granturi Norvegiene 2014-2021 – “Increased knowledge on renewable energy, energy efficiency – Awareness raising general public and Training”, Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), persoană juridică de drept privat, cu statut de confederaţie patronală reprezentativă la nivel naţional, înregistrată cu nr. 9/25.05.2009 în Registrul special – Federaţii, aflat la Tribunalul Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, Str. Walter Mărăcineanu, nr. 1-3, Intrarea 1, Etaj 1, Sector 1, Cod poştal 010155, Telefon 021-312.68.93, Cod de înregistrare fiscală (C.I.F.) RO 5541651, cont curent RO17RNCB0090000509020001, deschis la BCR – Sucursala Doamnei, vă solicită să ne transmiteți oferta dumneavoastra de pret pentru servicii realizare PLATFORMA ONLINE care sa cuprinda:
- Platforma/aplicația care oferă instrumente pentru IMM-uri în vederea estimării consumului de energie și ghidul modalităților de minimizare a consumurilor de energie
- Crearea unei platforme cu dublă funcționalitate din motive de rentabilitate. Aceasta cuprinde:
– o sectiune dedicată calculării nivelului de consum de energie care va permite IMM-urilor să completeze toate secțiunile structurii definite, împreună cu datele de identificare ale companiei. Acest demers va fi realizat în conformitate cu cele mai noi standarde de web design, astfel încât interacțiunea utilizatorului cu platforma online să fie cât mai ușoară, dar și cu reglementările legale în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal și a celor cu caracter confidențial.
– o secțiune dedicată minimizării consumului de energie va conține o zonă publică cu resurse informaționale și educaționale în domeniu. În secțiunea dedicată minimizării consumului de energie vor fi prezentate tutoriale cu privire la pașii care trebuie întreprinși în vederea implementării măsurilor – atât financiar, cât și tehnic. În plus, fiecare IMM va avea propriul cont, accesibil pe baza de utilizator și parolă, în care va raporta progresul implementării măsurilor: cheltuieli efectuate, venituri realizate, locuri de muncă create, documente justificative etc.
– altă funcționalitate a platforma se referă la posibilitatea interacțiunii virtuale directe între experți și IMM-uri. În plus, IMM-urile vor forma o comunitate în cadrul platformei, își vor împărtăși problemele și vor încerca, cu ajutorul experților, să operaționalizeze conceptul de „învățare în rețele”.
- Platforma va oferi informații și resurse educaționale care pot fi accesate oricând și oriunde, atât pe dispozitive mobile, cât și pe computere
- Platforma va oferi posibilitatea de a monitoriza în timp real progresul implementării măsurilor
- Platforma va oferi posibilitatea de a oferi răspunsuri rapide la problemele cu care se confruntă antreprenorii
- Platforma va permite o evidență centralizată a problemelor ridicate de antreprenori și a răspunsurilor oferite de experții schemei de minimis.
- Platforma va permite respectarea principiilor cost-eficienței și promovarea dezvoltării durabile.
- Platforma va avea garanție și mentenanță pe o perioadă de 2 ani, perioadă în care orice eroare de funcționare va fi remediată în mod gratuit de dezvoltator (bug-uri, probleme tehnice);
- dezvoltatorul va pune la dispozitia beneficiarului un ghid de utilizare si administrare a platformei (cum să adaugi conținut, cum să afișezi diferite content elemente);
- dezvoltatorul pune la dispoziție 3 linii de design, înainte ca acesta să fie implementat;
- Dezvoltatorul va oferi suport pentru eventuale probleme sau dificultăți întâmpinate de beneficiar in crearea de continut;
- Dezvoltatorul la finalizarea platformei va preda codul sursa;
Observatii:
Domeniul este pus la dispozitie de către beneficiar.
Cerinte generale:
- Oferta de pret trebuie sa fie valabila cel putin 15 zile de la comunicarea catre beneficiar;
- Oferta de pret se va transmite nu mai tarziu de 11.09.2023, la sediul CNIPMMR din Bucureşti, Str. Walter Mărăcineanu, nr. 1-3, Intrarea 1, Etaj 1, Sector 1, Cod poştal 010155 sau pe adresa de email office@cnipmmr.ro, cu mentiunea oferta de pret pentru servicii realizare platforma, in cadrul proiectului “Energy-Efficient SMEs”
Vă mulțumim!
Finanțat cu sprijinul granturilor acordate prin mecanismul financiar Norvegian 2014-2021, în cadrul „Programului de Energie din România”