Lansarea proiectului Startup Ingenium
10/01/2022Scrisoare deschisă a confederațiilor patronale și sindicale adresată Prim-ministrului
17/01/2022Suntem o companie de 21000 de oameni răspândiți peste tot în lume, diferite culturi, naționalități, care lucrează 24/24, 7 zile din 7. Dar ceea ce ne unește este că ne pasă de clienții noștri și credem cu adevărat că este important să fim la nivel global pentru ei oaza lor de liniște și de siguranță. Suntem liderul global pe segmentul B2B. Suntem o combinație unică între tehnologie, servicii și asigurări care operează în 3 domenii distincte: Sănătate, Călătorii, Mobilitate și Asistență.
Suntem unul dintre motoarele de creștere ale Grupului Allianz. În ultimii ani am crescut cu o rata de creștere extraordinara, atât în ceea ce privește veniturile, cât și profitul operațional. Iar frumusețea Allianz Partners este că operăm într-un mediu cu potențial neexploatat. Relevanța Allianz Partners în viitor va continua să crească în cadrul Grupului Allianz. De asemenea, suntem o companie inovatoare, în ultimii ani, am fost lideri în lansarea și extinderea multor produse și servicii inovatoare.. Acest lucru ne permite să avem grijă de clienți în cel mai special mod.
Înființată pe piața din România în 2014, Allianz Partners GCC Romania este un centru de servicii operațional în creștere care face parte din Grupul Allianz. GCC Bucuresti are 177 de angajati activi care actioneaza in diferite roluri in oferirea suportului necesar in domeniul asigurarilor pentru clientii nostri.
Cu peste 58% dintre angajații cu vechime de plus 3 ani și 8 limbi vorbite în cadrul companiei, oferind suport clienților din 24 de țări, în 2021 am avut peste 928.000 de apeluri gestionate și 625.000 de cazuri rezolvate până la sfârșitul lunii decembrie. Angajații noștri sunt diferențiatorul: tineri sau de vârstă mijlocie, profesioniști la început de carieră sau cu experiență, a căror sarcină și scop este de a sprijini clienții noștri asigurați în perioadele grele.
Oamenii vin la noi doar atunci când au nevoie (înregistrarea unei daune) și păstrarea unei atitudini calme și profesionale este esențială în găsirea de soluții în situațiile de viață la limită. In Global Competency Center din București ne străduim să fim aproape de clienții noștri atât prin instrumente competitive, cât și prin abilități soft rafinate. Avem de-a face zilnic cu persoane aflate în situații neplăcute precum accidente de schi, nautice sau auto, persoane care își pierd zborurile sau sunt nevoite să-și anuleze călătoriile deja plătite din diverse motive. Ne punem în locul clienților noștri și tratăm fiecare cerere ca si cum ar fi fost trimisă de la unul dintre membrii familiei noastre.