cnipmmr logo 30 anicnipmmr logo 30 anicnipmmr logo 30 anicnipmmr logo 30 ani
  • Acasă
  • Despre noi
    • Istoricul organizației
    • Membri
    • Structura de conducere
    • Echipa
  • Evenimente
  • Proiecte
    • Proiecte în implementare
    • Proiecte finalizate
  • Comunicate
  • Publicații
  • Aderare
  • Newsletter
  • One stop shop for Ukraine
  • Acasă
  • Despre noi
    • Istoricul organizației
    • Membri
    • Structura de conducere
    • Echipa
  • Evenimente
  • Proiecte
    • Proiecte în implementare
    • Proiecte finalizate
  • Comunicate
  • Publicații
  • Aderare
  • Newsletter
  • One stop shop for Ukraine
Pozitia CNIPMMR ce vizeaza Ordonanta de Urgenta privind instituirea unor masuri in domeniul investitiilor publice si a unor masuri fiscal-bugetare
20/12/2018
FAN COURIER a investit pana acum 135 de milioane de euro pentru dezvoltarea businessului
20/12/2018

FAN Courier ramane cel mai popular brand de curierat din Romania

Published by Administrator CNIPMMR on 20/12/2018
Categories
  • CNIPMMR - partener eveniment
Tags
  • courier
  • fan
  • parener

După 20 de activitate și investiții susținute în piața locală de curierat, FAN Courier  continuă să fie cea mai cunoscută și utilizată companie de curierat din România pe segmentul business, cu un grad ridicat de preferință și recomandare. Compania beneficiază de al doilea cel mai mare număr de promotori (persoane care recomandă serviciile în urma interacțiunilor proprii) din piața locală de curierat. Acestea sunt două dintre principalele concluzii ale celui mai recent studiu ”Performanța companiilor de curierat”, realizat de compania specializată în cercetări de piață GfK.

În prima parte a lunii octombrie, GfK a  realizat un sondaj privind performanța mai multor companii de curierat din România, pe un eșantion format din 404 respondenți, companii din România care au utilizat serviciile de curierat cel puțin odată în ultimele 3 luni. Cercetarea efectuată  a evidențiat faptul că FAN Courier își menține poziția de lider și în ceea ce privește notorietatea publică, gradul de recunoaștere și recomandare. Astfel, 56% dintre cei chestionați au indicat, fără nici un dubiu, FAN Courier ca fiind furnizorul de curierat preferat în timp ce 62% au menționat FAN drept primul brand la care se gândesc când vorbesc de curierat, în creștere cu 3 procente față de anul trecut.

82% dintre respondenți au inclus FAN Courier  în topul furnizorilor utilizați în prezent, acesta fiind unul dintre indicatorii care au înregistrat creștere de 7% de la ultima analiză specifică. Conform rezultatelor cercetării, compania este tot mai mult percepută ca ”partener de nădejde”, un obiectiv asumat, de altfel,  de mai mulți ani de liderul pieței de curierat în relația cu clientul final.

Raportul calitate-preț și respectarea standardelor promise devin de la un an la altul indicatori din ce în ce mai importanți pentru clienți în alegerea furnizorului pentru serviciile de curierat. Clienții își construiesc relația cu furnizorul de servicii de curierat nu numai pe baza prețului ci mai ales a încrederii pe care acesta reușește să o imprime relației tranzacționale dintre părți. Utilizatorul cere curierului să respecte timpii de livrare promiși și livrarea să se facă rapid. Găsirea soluțiilor rapide de rezolvare a situațiilor de criză constituie de asemenea un punct important în alegerea furnizorului de curierat.

Cercetarea GfK a analizat și motivele pentru care un utilizator final inclusiv companie decide să renunțe la furnizorul de servicii de curierat. Astfel, în 2018, 4 din 10 clienți au decis să schimbe furnizorul de servicii de curierat din cauza nerespectării timpilor de livrare a coletelor sau plicurilor, în timp ce un sfert au hotărât același lucru în urma interacțiunii cu personal neprofesionist sau lipsit de politețe. Tariful perceput de firmele de curierat din România se situează abia pe poziția a patra în topul nemulțumirilor clienților. Sediul firmei de curierat sau distanța până la aceasta este ultima cauză pentru care românii și-ar schimba curierul.

Share
0
© 2023 CNIPMMR. All Rights Reserved. Muffin group
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Întotdeauna activate
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ