Mai multa flexibilitate privind cotele de TVA, mai putina birocratie pentru intreprinderile mici
23/01/2018Afacerea unui canadian din Cluj, ingropata de modificarile fiscale
30/01/2018CNIPMMR realizează de peste 25 de ani studii și analize economice pe diverse domenii, lansând în fiecare lună, în cadrul conferințelor de presă, analize/sondaje pe diverse teme de actualitate pentru mediul de afaceri.
Consiliul Național al IMM-urilor (CNIPMMR), în parteneriat cu Groupama Asigurări și cu sprijinul Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România (ANAT) și Federației Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) realizează în perioada Ianuarie – Februarie 2018, o analiză reală a sectorului de turism din România, ce reprezintă prima și singura analiză din acest domeniu, la nivel national.
Lucrarea își propune să analizeze domeniul prin identificarea principalelor caracteristici, riscuri, vulnerabilități și anticipări ale turismului, cu scopul de a influența viitoarele politici publice să vină mai mult în sprijinul acestui sector.
Chestionarul va furniza informații cu privire la specificul turismului pe 3 domenii importante: Unități de cazare, restaurante și agenții de turism.
Punctual, analiza va extrage date cu privire la: profilul antreprenorului care conduce afacerea (vârsta, sex, număr de ore alocate business-ului, studii, etc), factorii pozitivi și negativi care au avut impact asupra afacerii, volumele de turiști și anticipări ale acestora, veniturile firmei, prețul mediu de cazare, pachetele oferite, rata de revenire, scopul călătoriei, măsurile de sprijin benefice, accesul la fonduri europene, modalitățile de promovare, planurile și strategiile, riscurile, beneficiile acordate angajaților, etc.
Chestionarul poate fi completat accesând link-ul:
Timp de completare: maxim 5 minute