Presedintele CNIPMMR, Prof. Univ. Dr. Ovidiu Nicolescu intervine din nou pentru reducerea impozitului pe cladiri
04/03/2016Conferinta “Strategia de dezvoltare a Romaniei”
10/03/2016Eveniment în premieră naţională, organizat de Bursa Română de Afaceri, în colaborare cu ANEIR
Locaţia: Grand Hotel Continental Bucureşti – Sala Grigorescu
Calea Victoriei, no. 56, Sector 1
În contextul globalizării afacerilor şi al luptei pentru pieţe şi clienţi, decidenţii în afaceri trebuie să îşi găsească noi metode şi tehnici pentru a reuşi.
Afacerile sunt afectate de evoluţiile de pe scena internaţională, mediul de afaceri fiind – datorită unor factori şi riscuri noi – mai schimbător şi impredictibil ca niciodată. Este adevărat că aceşti factori creează vulnerabilităţi, dar şi oportunităţi.
Paradigmele de business se schimbă des, fiind sensibil influenţate de factori tehnologici, economici, sociali şi geopolitici globali.
Companiile trebuie să colaboreze cu guvernele şi diplomaţii, ONG-urile şi alte grupuri de influenţă economică locală şi internaţională, pentru a-şi menţine şi dezvolta locul în piaţă şi a-şi rezolva problemele a căror soluţionare nu mai sta doar în puterea lor.
Pentru a minimiza riscurile şi pentru a proteja interesele pe pieţe, companiile trebuie să-şi dezvolte competenţe interne pentru crearea, cultivarea şi managementul relaţiilor de nivel înalt, cu factori guvernamentali şi neguvernamentali influenţi şi relevanţi pentru activitatea companiei. Acest lucru necesită o cunoaştere profundă şi actualizata a ceea ce generic se numeşte Business Diplomacy.
Speakerii invitaţi la eveniment îţi vor destăinui cum tehnicile exclusiv utilizate până de curând doar de diplomaţii de carieră pentru a rezolva şi negocia probleme de stat, sunt astăzi folosite de oamenii de afaceri de succes pentru a-şi atinge obiectivele şi rezolvă problemele.
AGENDA EVENIMENTULUI
09:30-10:00 : Primirea participanţilor / Welcome Coffee
10:00-13:00 (cu o pauză de cafea în jurul orei 11:30)
- Conceptul de Business Diplomacy ca generator de predictibilitate, stabilitate şi continuitate a business-ului în mediul de afaceri global al secolului XXI;
- Provocările la care sunt supuse afacerile internaţionale, văzute din perspectiva mixtă a Diplomatului în Afaceri;
- Necesitatea dezvoltării abilităţilor de a identifica, cultiva şi întreţine relaţii cu persoane cheie din mediile relevante, pentru a penetra şi dezvolta noi pieţe internaţionale;
- Conexiunile dintre diferiţi actori globali;
- Networking Geostrategic, construcţia de coaliţii, reţele de influenţă (acolo unde este permis) şi informare – instrumente utilizate pentru deschiderea de noi pieţe şi stabilirea unor mecanisme de protecţie a afacerii;
- Q&A.
Speakeri:
Shaun RIORDAN – Coordonatorul proiectului “Business Diplomacy” din cadrul Institutului de Relaţii Internaţionale “Clingendael” din Olanda , cu o experienţă indelungată în serviciul diplomatic britanic şi activitate externă în New York, Beijing, Madrid şi fosta Yugoslavie. Dl RIORDAN este în prezent consultant geopolitic pentru diverse guverne, companii internaţionale şi fonduri de investiţii;
Sergiu CELAC – Ambasador, fost Ministru de Externe al României;
Prof. univ. Dr. Dumitru MIRON – Decanul Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale, din cadrul Academiei de Studii Economice – Bucureşti;
Moderator: Dr. Mihai IONESCU, Secretarul General al ANEIR, Co-Preşedintele Consiliului de Export al României;
Organizatorul evenimentului : Valentin PREDA – Preşedintele BURSEI ROMÂNE DE AFACERI şi coordonatorul Departamentului de relaţii internationale al ANEIR.
Limba de desfăşurare a evenimentului: engleză
PARTICIPANŢI
Participanţilor la Conferinţa Business Diplomacy li se vor deschide orizonturile cunoaşterii unor tehnici fără de care un om de afaceri modern nu va putea evolua în lumea globală care iată – până să ajungem noi la ea, a venit ea peste noi.83% din exporturile României sunt deţinute de companii cu capital străin şi 17% de cele cu capital autohton.
“In the 21st century every one is a diplomat, or they are outside the debate” Shaun RIORDAN
“Inteligenţa, tactul şi cunoaşterea – cheia diplomaţiei economice moderne” Dumitru MIRON
“România nu poate fi capitalistă, doar cu capital străin” Mihai IONESCU
“Business Diplomacy este un instrument la fel de important pentru o companie cu viziune internaţională aflată în expansiune, cât şi pentru o companie locală interesată de supravieţuire” Valentin PREDA
Evenimentul este recomandat antreprenorilor şi oamenilor de afaceri, managerilor companiilor multinaţionale, responsabililor cu relaţiile internationale din diverse organizaţii naţionale şi internaţionale.Bineînţeles, diplomaţii şi cei interesaţi de o carieră în domeniul diplomaţiei şi relaţiilor economice internaţionale (studenţi şi masteranzi) îşi regăsesc locul printre participaţi.
Pentru mai multe informaţii despre programul de înscriere al acestui eveniment, vă rugăm să accesaţi acest fişier.