2222
  • Acasă
  • Despre noi
    • Istoricul organizației
    • Membri
    • Structura de conducere
    • Echipa
  • Evenimente
  • Proiecte
    • Proiecte în implementare
    • Proiecte finalizate
  • Comunicate
  • Publicații
  • Aderare
  • Newsletter
  • One stop shop for Ukraine
  • Acasă
  • Despre noi
    • Istoricul organizației
    • Membri
    • Structura de conducere
    • Echipa
  • Evenimente
  • Proiecte
    • Proiecte în implementare
    • Proiecte finalizate
  • Comunicate
  • Publicații
  • Aderare
  • Newsletter
  • One stop shop for Ukraine
✕
Conferinta de presa organizata de CNIPMMR
31/08/2015
Noi reglementari privind cazierul fiscal
31/08/2015

S-au modificat procedurile de agreare si selectie a practicienilor in insolventa de catre ANAF

Published by Administrator CNIPMMR on 31/08/2015
Categories
  • Legislatie IMM
  • Noutăți legislative
Tags
  • anaf
  • antifrauda
  • IMM
  • insolventa
  • intreprinzatori
  • proceduri
Sursa: internet

Sursa: internet

Prin Ordinul 2108, se aduc câteva modificări procedurilor de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF).

În situaţia în care există fapte înscrise în cazier, pot fi depuse documente justificative din care să rezulte motivele care au stat la baza înscrierii în cazier a menţiunilor şi comisia va analiza, iar în cazul în care faptele respective nu sunt imputabile practicianului în insolvenţă, oferta nu va fi respinsă pentru acest motiv.

Aceste prevederi se aplică în mod corespunzător şi pentru asociatul/asociaţii coordonator/coordonatori care are/au fapte înscrise în cazierul fiscal sau judiciar.

O noutate adusă procedurilor este în legătură cu Comisia de agreare şi selecţie, care declară respinse ofertele care nu au întrunit un punctaj minim de 30 de puncte, faţă de 50 puncte prevăzute în vechea reglementare.

Sursa: internet

Sursa: internet

Referitor la documentele ce trebuie anexate scrisorii de intenţie a ofertantului către ANAF, este necesară dovada încheierii unui contract de muncă, de colaborare sau a existenţei unui raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte (spre deosebire de legislaţia anterioară care prevedea doar dovada unui contract de muncă pe durata nedeterminată). 

De asemenea, la declaraţia pe proprie răspundere în ceea ce priveşte numărul de personal calificat şi de specialitate afectat procedurii, inclusiv practicieni în insolvenţă compatibili va fi ataşată câte o prezentare a fiecărei persoane şi dovada că are încheiat un contract de muncă, de colaborare sau că există un raport juridic cu ofertantul, pentru fiecare persoană în parte.

Sursa: www.monitoruloficial.ro

Articol realizat de Câmpeanu Mihnea,

Consilier Juridic CNIPMMR.

Share
0
© 2023 Betheme by Muffin group | All Rights Reserved | Powered by WordPress
    This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsACCEPT
    Privacy & Cookies Policy

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
    Necessary
    Întotdeauna activate
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ