Carta Albă a IMM-urilor din România ~2012~


Ediția a X-a

Carta-Alba-2012

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România(CNIPMMR) în colaborare cu Agenția pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru IMM-uri (AIPPIMM), Fondul Român de Contragarantare(FRC) și Institutul de Management și Marketing Internațional Managerlansează în data de 12 iulie 2012 la Hotel Intercontinental ediția a X-a a „Cartei Albe a IMM-urilor din România 2012”.

Partenerii evenimentului sunt Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), Sodexo Pass România, KPMG șiMicrosoft.

Lucrarea este realizată de un colectiv de specialiști și reprezintă cea mai cuprinzătoare și aprofundată analiză a situației IMM-urilor din România, a fenomenului întreprenorial, a performanțelor și problematicii IMM-urilor, fiind un titlu de referință în literatura de specialitate, atât în România cât și la nivelul Uniunii Europene.

Ediția a X-a a „Cartei Alba a IMM-urilor din România”, se constituie atât ca o radiografie a stării evolutive a IMM-urilor din România, cât și a contextului socio-economic în care acestea iși desfășoară activitatea, surprinzând totodată și efectele crizei economice asupra acestui sector, la nivelul anului 2012.

Principalele categorii de analize încorporate în ediția 2012 a Cartei Albe a IMM-urilor din România sunt următoarele:

  1. analiza aprofundată a situației IMM-urilor din România pentru anul 2012 la nivel național, regional, sectorial și județean;
    • analiza situației IMM-urilor în viziune contextuală a tuturor întreprinderilor, a economiei românești în ansamblul sau a economiei în condițiile integrării României în Uniunea Europeană;
    • analiza fenomenului întreprenorial în dinamică, pornind din 1990 și până în prezent, cu accent asupra evoluțiilor din 2009 – 2012; analiza IMM-urilor și a celorlalte întreprinderi cu accent asupra performanțelor: de ansamblu, comerciale, financiare, inovaționale, sociale;
  2. analiza esentializată a problematicii IMM-urilor, fiecare capitol finalizându-se cu o selecție de aspecte semnificative.

De asemenea, în cadrul lucrării sunt abordate două categorii de probleme majore deosebit de actuale:

  • perceperea ultimelor evoluții economico-sociale de catre întreprinzătorii din România;
  • caracterizarea întreprinzatorilor din România.

Organizator: CNIPMMR în colaborare cu AIPPIMM, FRC și Institutul de Management și Marketing Internațional Manager

Partenerii media ai evenimentului sunt următorii: IMMRomania, Agentia Nationala de Presa Agerpres, Avocatnet.ro, Anunt Exclusiv, Apulum 94, Business24.ro, Business Adviser, Business Point, Bursa, Calendarevenimente.ro, Centruldepresa.ro, Clubafaceri.ro, Comunicatedepresa.ro, Comunicatemedia.ro, Curierul National, Ecomunicate.ro, Efin.ro, Economistul, Finantare.ro, Fiscalitate.ro, Infotva.ro, Ideideafaceri.ro, Manager.ro, Managementulproiectelor.ro, Media Bloc, Nastratin, Smartfinancial.ro, Spin Media, The Money Channel TV, ziare.com, webPR.ro, Euractiv.ro, Hotnews.ro.

Post Your Thoughts