FAN Courier liderul pieței locale de curierat investește anual în proiecte și soluții care au ca scop principal eficientizarea relației cu clienții și creșterea gradului de satisfacție a acestora în relația cu serviciul de curierat. Black Friday, cea mai cunoscută campanie de discountare din România, constituie an de an un veritabil test de anduranță pentru companie, datorită volumului mare de comenzi și livrări ce trebuie onorate într-un interval scurt de timp. Anul acesta, FAN Courier estimează un volum al comenzilor cu peste 40% mai mare decât campania similară de anul trecut. Pentru a face față cererii, compania lansează o nouă aplicație smart, destinată eficientizării comunicării cu clientul final și sintetizării tuturor doleanțelor acestora într-un singur loc: aplicația de ticketing.
Aplicația permite clienților expeditori să înregistreze sesizări sau solicitări direct din SelfAWB, să efectueze modificări în AWB după ridicarea expediției și să schimbe date privind rambursul, numărul de telefon al destinatarului, clientul plătitor etc. Prin intermediul noii soluții, clientul expeditor poate urmări traseul expediției, poate vedea schimbările operate pe baza indicațiilor transmise și chiar care este statusul sesizării efectuate.
Cum funcționează aplicația?