Aplicatia de ticketing, cea mai noua solutie smart oferita de FAN Courier clientilor pentru Black Friday

FAN Courier liderul pieței locale de curierat investește anual în proiecte și soluții care au ca scop principal eficientizarea relației cu clienții și creșterea gradului de satisfacție a acestora în relația cu serviciul de curierat. Black Friday, cea mai cunoscută campanie de discountare din România, constituie an de an un veritabil test de anduranță pentru companie, datorită volumului mare de comenzi și livrări ce trebuie onorate într-un interval scurt de timp. Anul acesta, FAN Courier estimează un volum al comenzilor cu peste 40% mai mare decât campania similară de anul trecut. Pentru a face față cererii, compania lansează o nouă aplicație smart, destinată eficientizării comunicării cu clientul final și sintetizării tuturor doleanțelor acestora într-un singur loc: aplicația de ticketing.

Aplicația permite clienților expeditori să înregistreze sesizări sau solicitări direct din SelfAWB, să efectueze modificări în AWB după ridicarea expediției și să schimbe date privind  rambursul, numărul de telefon al destinatarului, clientul plătitor etc. Prin intermediul noii soluții, clientul expeditor poate urmări traseul expediției, poate vedea schimbările operate pe baza indicațiilor transmise și chiar care este statusul sesizării efectuate.

Cum funcționează aplicația?

  • Sesizările și solicitările clientului formulate prin self AWB se înregistrează automat în programul FAN Courier de customer support.
  • Odată înregistrate, sesizările se soluționează în mod automat și numai ticketele care necesită verificare suplimentară vor fi alocate spre soluționare unor persoane responsabile de acest lucru.
  • Clientul poate urmări, după înregistrarea ticketului, statusul acestuia și soluția în Lista de tickete.
  • Clientul poate vizualiza toată conversația purtată cu operatorii FAN  Courier și pot adăuga documente sau fișiere suplimentare care să ajute la soluționarea eficientă a problemei.

Post Your Thoughts