Nu Skin Romania

 

AboutNuSkin_Historical_Visual_LogoNu Skin distribuie peste două sute de produse din categoriile anti-îmbătrânire, înfrumusețare și suplimente alimentare. Platforma tehnică unică ageLOC® țintește sursele îmbătrânirii. Produsele cheie ale mărcii bazate pe această abordare sunt sistemul personalizat de îngrijire a pielii ageLOC® Me și dispozitivele ageLOC® Galvanic Body Spa și ageLOC® Edition Galvanic Spa System II care le oferă consumatorilor efecte benefice tratamentelor de înfrumusețare acasă. Sistemul personalizat de îngrijire a pielii ageLOC® Me introdus în martie 2016 este cel mai ambițios proiect de la Nu Skin de până acum. A fost creat prin analiza a două tendințe de piață importante: anti-îmbătrânirea și personalizarea. Dezvoltarea produselor a durat patru ani și a reprezentat o investiție de peste 30 de milioane de dolari.

ageLOC_Me_NuSkin_Visual_Product-15În gama de produse Tru Face, tehnologia ageLOC® a dus la apariția serului pentru o piele mai fermă ageLOC® Tru Face Essence Ultra și formula ageLOC® Duet care a fost dezvoltată special pentru îngrijirea pielii de pe gât și decolteu. Nu Colour®, linia de produse cosmetice de la Nu Skin, a fost lărgită în ultimul an cu mai multe produse noi. Pe lângă produsele cosmetice din categoria premium, compania distribuie și suplimente naturale sub marca Pharmanex, printre care cele mai de succes sunt R2 și LifePak®+ care oferă o senzație tinerească de revigorare, băutura JVI care conține 12 feluri diferite de fructe și legume, programul pentru controlul greutății TR90, dar și Bone Formula care ajută la menținerea sănătății oaselor. Ultima inovație importantă este dispozitivul de curățare în profunzime și îndepărtare a celulelor pielii LumiaSpa care este un produs revoluționar și va fi prezentat la începutul lunii ianuarie 2018.

BRENT_S_Nu Skin consideră că este misiunea sa de a fi forța îmbunătățirii, nu numai în sfera proprie ci și în întreaga lume. De la înființarea sa în 1996, Nu Skin Force for Good Foundation a făcut multe pentru a îmbunătăți calitatea vieții copiilor și a elimina analfabetismul. De la lansarea inițiativei Nourish the Children în 2002, compania, împreună cu partenerii, consumatorii și angajații săi, a donat 550 de milioane de porți de mâncare către copiii subnutriți.

Post Your Thoughts