EximBank, partenerul CNIPMMR

EximBank_Banner_300x250pxEximBank este o institutie specializata care se implica activ in sustinerea si promovarea mediului de afaceri romanesc, instrumentele sale financiare specifice fiind dedicate exclusiv segmentului corporate. EximBank este partenerul intreprinzatorilor care isi dezvolta afacerile si care vor gasi in banca noastra atat incredere, cat si sustinere din punct de vedere financiar.

EximBank se implica activ de aproape 25 de ani in sustinerea si promovarea mediului de afaceri romanesc, sprijinind proiectele companiilor locale.

Infiintata ca agenție de export, EximBank a urmat un parcurs ce i-a permis sa depaseasca acest statut, pastrandu-si in acelasi timp unicitatea.

In urma reajustarilor directiilor de actiune, realizate pentru adaptarea la evoluţiile economice nationale si mondiale, cresterea adresabilitatii si a eficientei, EximBank este astazi o institutie financiara complexa, cu un portofoliu ce poate fi accesat de orice tip de societate comerciala, fie ca este IMM sau companie mare, deruleaza tranzactii internationale, ori se adreseaza numai pietei interne.

EximBank_Banner_320x200pxEximBank isi propune ca in perioada urmatoare sa continue trendul crescator accelerat pe care l-a urmat in ultimii trei ani, iar preocuparea sa strategica ramane construirea unei relatii solide cu mediul de afaceri astfel incat sa banca sa isi consolideze statutul de partener financiar preferat de business.

EximBank si-a stabilit ca prioritati strategice:

– sustinerea si promovarea exporturilor si a investitiilor romanesti in strainatate;

– sustinerea cu resurse financiare a proiectelor prioritare avand ca obiective stimularea dezvoltarii industriale a Romaniei si sprijinirea absorbtiei fondurilor europene;

– implicare in  garantarea finantarilor strategice pentru cresterea sustenabila a economiei romanesti;

– sustinerea dezvoltarii si cresterii competitivitatii IMM-urilor.

Obiectivele bancii sunt pozitionate in sensul continuarii cresterii organice, dezvoltarea activitatii fiind urmarita simultan cu cresterea eficientei utilizarii resurselor care vizeaza:

– optimizarea proceselor de baza pentru acordarea de finantari, garantii si asigurari;

– consolidarea activitatii de administrare a riscurilor;

– construirea de relatii bancare integrate cu clientii prin implementarea si vanzarea produselor tranzactionale (trezorerie, cash management si trade finance);

– cresterea continua a calitatii activitatii;

– identificarea si utilizarea celor mai eficiente instrumente de marketing si comunicare care sa contribuie la asigurarea prezentei brandului si a produselor existente in oferta EximBank in centrul atentiei potentialilor clienti, dar si a mediului financiar-bancar;

– implicarea in proiecte de responsabilitate sociala cu accent pe oferirea de sprijin pentru arta, sport, educatie, cultura, medicina, protectia mediului, inovatie, spiritualitate romaneasca, culte religioase, ajutorarea unor persoane aflate in situatii speciale etc.

Pentru mai multe informații, accesați site-ul băncii.

Sursa: Eximbank.ro

Post Your Thoughts