Oportunitatile de afaceri ale IMM-urilor din Romania

Analiza principalelor oportunităţi în afaceri ale întreprinderilor mici şi mijlocii pentru anul 2016 (figura 1), reliefează că asimilarea de noi produse a fost cea mai frecvent indicată (în 52,19% dintre companii), fiind urmată de creşterea cererii pe piaţa internă (49,36%), penetrarea pe noi pieţe (49,18%), realizarea unui parteneriat de afaceri (46,81%), utilizarea de noi tehnologii (38,41%), obţinerea unui grant (13,87%) şi sporirea exporturilor (13,78%).

imagine 1 (2)

Figura 1 – Frecvenţa oportunităţilor de afaceri accesibile IMM-urilor din România în 2016

Sursa: Carta Albă a IMM-urilor din România, 2016

Există 2 comentarii

  1. Madalina

    Buna ziua, cum pot avea acces la aceasta lucrare si la datele colectate, in vederea elaborarii unui studiu privind IMM-urile?

    1. Administrator CNIPMMR

      Bună ziua. Dacă doriți să aveți acces la informații mai amănunțite legate de IMM-urile din România, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@cnipmmr.ro și să menționați faptul că ați dori să achiziționați Carta Albă a IMM-urilor din România. De asemenea, vă rugăm să menționați în mail din ce an doriți să fie Carta Albă (avem disponibilă din anul 2005 până în 2016). O zi bună!

Post Your Thoughts