Arhivă articole

A doua rectificare bugetara, aprobata in sedinta de Guvern

sursa foto: Mediafax

Membrii Guvernului au aprobat rectificarea bugetară prezentată, la începutul şedinţei de miercuri, de către ministrul Finanţelor, Ionuţ Mişa, care a anunţat că a doua rectificare bugetară pe anul în curs este tot una pozitivă. Rectificarea bugetară a fost principalul subiect de pe ordinea de zi din şedinţa de Guvern de miercuri, ministrul Finanţelor Ionuţ Mişa anunţând că şi aceasta este pozitivă. citește mai mult

Topul National al Firmelor Private din Romania ~XXV~


IMG_8702Astăzi, 3 noiembrie 2017, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), în parteneriat cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, a organizat cea de-a 25-a ediţie a „Topului Naţional al Firmelor Private din România„, cel mai important eveniment anual dedicat mediului de afaceri din România ce asigură recunoaşterea meritelor întreprinzătorilor şi promovarea celor mai performante întreprinderi. citește mai mult

RoBUILD – editia a 7-a by Masini si Utilaje pentru Constructii

logo robuild bunRoBUILD  – editia a 7-a  by Masini si Utilaje pentru Constructii
2 Noiembrie 2017 –  Hotel CARO, Bucuresti
Ora 9:00 – 15:00

Revista Masini si Utilaje pentru Constructii vă invită la ediția a 7-a a evenimentului RoBuild! Se păstrează tradiția unui eveniment mereu nou, dinamic, care dă tonul pieței în materie de inovație și noutăți ale momentului în ceea ce privește piața utilajelor de construcții.
citește mai mult

Nu Skin Romania

 

AboutNuSkin_Historical_Visual_LogoNu Skin distribuie peste două sute de produse din categoriile anti-îmbătrânire, înfrumusețare și suplimente alimentare. Platforma tehnică unică ageLOC® țintește sursele îmbătrânirii. Produsele cheie ale mărcii bazate pe această abordare sunt sistemul personalizat de îngrijire a pielii ageLOC® Me și dispozitivele ageLOC® Galvanic Body Spa și ageLOC® Edition Galvanic Spa System II care le oferă consumatorilor efecte benefice tratamentelor de înfrumusețare acasă. Sistemul personalizat de îngrijire a pielii ageLOC® Me introdus în martie 2016 este cel mai ambițios proiect de la Nu Skin de până acum. A fost creat prin analiza a două tendințe de piață importante: anti-îmbătrânirea și personalizarea. Dezvoltarea produselor a durat patru ani și a reprezentat o investiție de peste 30 de milioane de dolari.

ageLOC_Me_NuSkin_Visual_Product-15În gama de produse Tru Face, tehnologia ageLOC® a dus la apariția serului pentru o piele mai fermă ageLOC® Tru Face Essence Ultra și formula ageLOC® Duet care a fost dezvoltată special pentru îngrijirea pielii de pe gât și decolteu. Nu Colour®, linia de produse cosmetice de la Nu Skin, a fost lărgită în ultimul an cu mai multe produse noi. Pe lângă produsele cosmetice din categoria premium, compania distribuie și suplimente naturale sub marca Pharmanex, printre care cele mai de succes sunt R2 și LifePak®+ care oferă o senzație tinerească de revigorare, băutura JVI care conține 12 feluri diferite de fructe și legume, programul pentru controlul greutății TR90, dar și Bone Formula care ajută la menținerea sănătății oaselor. Ultima inovație importantă este dispozitivul de curățare în profunzime și îndepărtare a celulelor pielii LumiaSpa care este un produs revoluționar și va fi prezentat la începutul lunii ianuarie 2018.

BRENT_S_Nu Skin consideră că este misiunea sa de a fi forța îmbunătățirii, nu numai în sfera proprie ci și în întreaga lume. De la înființarea sa în 1996, Nu Skin Force for Good Foundation a făcut multe pentru a îmbunătăți calitatea vieții copiilor și a elimina analfabetismul. De la lansarea inițiativei Nourish the Children în 2002, compania, împreună cu partenerii, consumatorii și angajații săi, a donat 550 de milioane de porți de mâncare către copiii subnutriți.

Rezultatele sondajului privind trecerea contributiilor de la angajator la salariat

Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a realizat în perioada 19–27 octombrie 2017 o consultare care a vizat evaluarea impactului mutării contribuțiilor de la angajator la angajat, sub forma unui sondaj derulat prin intermediul site-ului www.cnipmmr.ro, la nivelul vizitatorilor acestuia și ai membrilor CNIPMMR. citește mai mult

Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia (F-PRO)

logo fpro2Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia (F-PRO) a fost infiintata in data de 3 martie 2004 ca initiativa a unor organizatii cu nume in regiune pentru a uni fortele principalilor actori privati din mediul economic in vederea cresterii impactului si relevantei acestora.
Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia este persoana juridica romana de drept privat fara scop patrimonial, neguvernamentala si apolitica. citește mai mult