Departamentul Proiecte a fost înfiinţat în 2002 şi derulează proiecte naţionale şi proiecte internaţionale ca promotor sau ca partener. De asemenea organizează frecvent evenimente precum: seminarii de diseminare, de informare, campanii de conştientizare, workshop-uri, focus grupuri ş.a. având drept scop diseminarea de informaţtii şi cunoştinţe din domeniile de interes actual precum şi rezultatele proiectelor, la care pot avea acces toate IMM-urile. citește mai mult>>
Gândește-te! Consultă-ne! Implementează!
– Experiența noastră, succesul tău! –
Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a lansat un Centru de consultanţă pentru IMM-uri*, care şi-a propus să fie un consultant accesibil tuturor IMM-urilor, bazat pe folosirea corectă a instrumentelor necesare prestării unui serviciu performant: conduita profesională, competenţa în domeniu, experienţa, calitatea informaţiilor oferite etc. Serviciile de consultanţă oferite vor asista IMM-urile în a-şi îmbunătăţi eficienţa şi performanţele economice.
Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a lansat în luna septembrie 2011 seria de seminarii naţionale de specializare pentru IMM-uri în domeniile dreptului comercial, relaţiilor de muncă şi relaţiilor industriale, managementului, care vor fi organizate lunar, în parteneriat cu portalul de soluţii şi servicii pentru IMM-uri www.immromania.ro şi cu alţi parteneri.
Târgurile şi expoziţiile naţionale şi internaţionale reprezintă o sursă importantă de obţinere de informaţii cu privire la concurenţă şi trendurile de pe piaţa în care îşi desfăşoară activitatea, fiind considerate tehnici foarte bune de vânzare şi marketing. Acestea generează premisele pentru creşterea vânzărilor, numărului de comenzi, lansarea de noi produse, crearea unei baze de date cu contacte utile, promovarea societăţii comerciale şi a produselor acesteia.
Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România organizează diferite misiuni economice în vederea facilitării comunicării şi colaborării dintre IMM-urile din România şi cele din străinătate, dezvoltării de contacte şi parteneriate şi realizării unei mai bune informări a întreprinzătorilor cu privire la noutăţile, oportunităţile, formalităţile de viză necesare şi acţiunile organizate.